8

[Pic] Gambar lucu kanak-kanak ketika perkahwinan Putera William dan Kate Middleton.

Filled under : Dunia Hiburan

Assalamualaikum..
Wedding of The Year.. memang terbaik perkahwinan dorang kan, tapi bagi sy biasa je, xtahu la npe.. hehe ..Mungkin bagi yang inginkan perkahwinan macam ni mesti rasa ni perkahwinan yang sangat gempak. Dah namanya perkahwinan putera raja kan, mestilah dibuat dengan penuh bermakna dan menjadi ingatan semua orang. 

Tetapi di dalam kegempakan majlis dorang ni, ada certain benda yang menjadi gambar majlis tu menjadi agak spoil sikit tetapi boleh juga menghiburkan majlis.. betul tak Putera william ngan Kate Middleton.. huhu
j0m kita tengok gambar2 lucu tersebut..






Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Dunia Hiburan

8 comments

  1. Nur Misnan May 7, 2011 at 8:36 PM

    sebenarnya photographer yg spoil.. hu3

    Best Blogger Tips
  2. >Misz Farah..?< May 7, 2011 at 10:14 PM

    budak2 2 comel..terutama adengan k*ss2 tu. dorg pn tau segan sebab tu buat mke plek2. huhu..

    Best Blogger Tips
  3. Afzainizam May 7, 2011 at 11:47 PM

    ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara”
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Selamat Hari Ibu...”Mummy I love You”...
    ~~~~~~~@@@~~~~~~

    eeeemmm betul gak gambar tu tak disengajakan ter belaku...

    Best Blogger Tips
  4. Ibnushukran May 8, 2011 at 8:27 AM

    @Nur Misnan

    haha.. aah k0t..

    Best Blogger Tips
  5. Ibnushukran May 8, 2011 at 8:30 AM

    @mizs farah

    aah.. muka semua innocent.. hehe

    Best Blogger Tips
  6. Ibnushukran May 8, 2011 at 8:31 AM

    @Afzainizam

    semua bnde yang x dirancang.. beselah budak2,bnde lain jadinya.. tp smart jgk.. hehe

    Best Blogger Tips
  7. Golden Rose May 9, 2011 at 8:50 AM

    suka tgk reaksi kanak2...cute sgt

    Best Blogger Tips
  8. Ibnushukran May 10, 2011 at 9:18 AM

    @Golden Rose

    hehe.. 2 la ... kelakar tngok dorang ni..

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat