20

Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara menghina Islam !!!

Filled under : Berita Semasa


antara entri yang dikeluarkan di blog ini
Mungkin semua da kenal dengan makcik ni kan..
sy sebenarnya tak mengenal sangat dengan makcik ni ni dan tak tahu siapa di sebalik nama Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara..


sekarang ni memang hangat diperkatakan tentang makcik ni..
melalui tulisan di dalam blog dia, sy rasa memang dia seorang melayu kerana cara dia menulis memang cara tulisan orang melayu. Pelbagai ayat suci Al Quran telah ditukar dengan menghina Allah swt.. MasyaAllah.. 

besarnya kuasa makcik ni,sy kagum... tp makcik kene ingat  besar kepala makcik hanyalah sebesar pasir malah lebih kecil... perlu diingat tu...

kita memang cukup tidak puas hati dengan sikap makcik ni yang secara sangajanya menghina Islam. Nama blog ini pun menggunakan nama Islam.  
Sy tidak pasti apa motif makcik ini sebenarnya... yang pasti makcik ni sebenarnya memang sengaja mengundang kemarahan umat Islam. Sy harap pihak berkuasa segera mengambil tindakan segera dengan memberhentikan kegiatan blog ini secara serta merta dan memberikan tindakan yang sewajarnya kepada pemilik blog ini kerana menghina Islam secara terang-terangan.

Allah swt Maha Mengetahui..
itu yang kita dan pemilik blog tersebut perlu tahu.. INGAT..
kita doakan semoga si pemilik blog itu mendapat hidayah dari Allah swt. Semoga dia cepat sedar tentang apa yang dia lakukan ini sebenarnya satu penghinaan dan laknat keatas dirinya sendiri.
insyaAllah kita sama2 berdoakan hidayah keatasnya..


peace.. Assalamualaikum








Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Berita Semasa

20 comments

  1. cik shahrine shazwanie May 24, 2011 at 11:31 AM

    bodoh makcik nie... x g skola gamak nya

    Best Blogger Tips
  2. Mrs.Yie May 24, 2011 at 12:07 PM

    akak dah tgok blog org tu..x mau la sbut makcik..kesian gak kat makcik2 sluruh mlaysia ni x pasal2 jdi buruk title 'makcik' tu..akak tgok2 gitu je,x sampai hati nk baca pun..bukan nk ckap apa la kan,org islam sdiri pun dh x hormat agama suci islam kita,mcm mana org yg bukan islam nk hormat?tgok la anak2 remaja kita skarang khususnya islam,tgok saja dri segi pakaian dan tingkah laku..nauzubillah..!!

    Best Blogger Tips
  3. ~nsar~ May 24, 2011 at 12:33 PM

    nauzubillah... pantau la cepat wahai pihak kerajaan.. ni la baru betul firaun/ dajal akhir zaman..

    Best Blogger Tips
  4. Miss Sunshine May 24, 2011 at 12:51 PM

    dah tengok blog laknat ni semalam... Sakit sangat hati.. tak sanggup baca entry die...

    Best Blogger Tips
  5. mykhalis May 24, 2011 at 3:04 PM

    malas nak tengok..manusia camni memang celaka

    Best Blogger Tips
  6. Cik Teddy May 24, 2011 at 4:17 PM

    ha'ah..ntah pape makcik ni..moga2 Allah tunjukkan kebesaranNya kpd makcik ni..

    Best Blogger Tips
  7. >Misz Farah..?< May 24, 2011 at 10:45 PM

    geram ngan makcik ni since tgk pic2 mengarut dlm fb dye. silap, tgk profile pic dye pn tros rse menggelegak. aish.. mmg nk kne makcik ni... ;((

    Best Blogger Tips
  8. MiSz fiFiEyQa May 25, 2011 at 8:27 AM

    Ya Allah...baru je tengok blog sesat+jahanam tu tadi...memang rase terbako betul...tak sanggup nak baca lagi..jauh betul dia tersesat tu..smoge dia mendapat hidayah..amin..

    Best Blogger Tips
  9. Ibnushukran May 25, 2011 at 10:48 AM

    @cik shahrine shazwanie

    kurang ilmu agaknya..

    Best Blogger Tips
  10. Ibnushukran May 25, 2011 at 10:50 AM

    @Mrs.Yie

    itula akak.. mmgn macam perkara2 yang patut diketahui semua orang,cara pakaian dan sbgainya..aurat terbuka sana sini.. moga diberikan hidayah kpd kita semua...

    Best Blogger Tips
  11. Ibnushukran May 25, 2011 at 10:51 AM

    @~nsar~

    dajal kecil akhira zaman ni kak.. pendusta dan sebagainya..

    Best Blogger Tips
  12. Ibnushukran May 25, 2011 at 10:51 AM

    @Miss Sunshine

    xpe2.. moga dia mndapat petunjuk dari Allah swt..

    Best Blogger Tips
  13. Ibnushukran May 25, 2011 at 10:52 AM

    @mykhalis

    huhu.. sabar en khalis.. moga dia berubah..

    Best Blogger Tips
  14. Ibnushukran May 25, 2011 at 10:52 AM

    @Cik Teddy

    betul 2 cik.. moga sebgitu la..

    Best Blogger Tips
  15. Ibnushukran May 25, 2011 at 10:53 AM

    @misz farah

    oww.. kt fb sy bl0m tngok lagi.. nnti sy cari..

    Best Blogger Tips
  16. Anonymous May 25, 2011 at 11:35 AM

    Bertaubatlah makcik,semuga kerajaan tangkap dan hukum seadilnya pd MAKCIK HAJJAH ni berani sungguh menghina agama Islam.

    Best Blogger Tips
  17. menusuk hati May 25, 2011 at 9:30 PM

    assalamualaikum bro...makcik tu berkemungkinan seorang kapiaq yg fasih berbahsa melayu,yg dah mengaji bab islam ni serupa pak-pak paderi yang lain dan sengaja nak menggunakan nama islam.nama ja makcik mana tau disebalik makcik tu dia seorang lelaki.makcik ni pun mungkin seorang yang dah lama bergiat dalam dunia blogging ni n blog terbaru dia ni dia publish selepas buat kajian bertahun-tahun.siapa tahu kan..

    Best Blogger Tips
  18. Ibnushukran May 25, 2011 at 9:58 PM

    @Anonymous

    smoga jabatan islam segera bertindak..

    Best Blogger Tips
  19. Ibnushukran May 25, 2011 at 10:03 PM

    @menusuk hati

    wasalam bro.. su pun rasa mcm tu, makcik 2 mmng sekadar nama, dan dia mnggunak nama islam spya umat islam dengan dan baca kutukan dia..
    pelbagai cara dorang buat,dengan pkkai nama hajjah ni mmbuatkan dia lagk femes..
    samaada dia llki atau prmpuan,kita pun xtaw..
    dia pun mybe bukan orang islam, orang kristian pun tahu ilmu islam,dorang sja mngotorkan agama kita,taktik dorang..
    apa2 bro, moga dia diberi petunjuk tntng kebenaran Islam ini..

    Best Blogger Tips
  20. Cik Teddy May 26, 2011 at 4:43 PM

    bila dfikirkan,cik x salahkan makcik ni..cik anggap ni ujuan dari Allah pd kita semua umat Islam untuk sedarkan makck ni balik..x blh la terus2an slhkan dia..
    semua yg terjadi adlh dgn izin Allah..umat islam yg lain patut bantu dia ke pangkal jalan..bkn terus biarkan dia tersesat..

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat