4

Reaksi syaitan apabila Al Quran diamalkan

Filled under : Info Islam

…….السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
Kongsi2.. jangan simpan sorang2 sebab dengar cakap setan…سبحان الله
1)Ketika anda mebawa Al-Quran, respon syaitan biasa2 saja…tengok je..
2)Ketika anda membukanya, syaitan mulai curiga.
3)Ketika anda membacanya, dia resah dan gelisah.
4)Ketika anda memahaminya, dia mula terkejang2..
5)Ketika anda mengamalkan Al-Quran dalam kehidupan setiap hari. …Dia stroke…


Teruskan membaca Al-Quran & mengamalkannya agar syaitan terus stroke. Ketika anda ingin menyebarkan pesanan ini, syaitan pun mencegahnya. Syaitan kata “jangan SEBARKAN, kerana ia tidak penting langsung !” SEBAR2KAN LAH~~Jangan dengar bisikan syaitan. …والله أعلم 

sumber: teratak farah 


ibnushukran: korang xnak tengok ke iblis2 kt sekeliling korang kene stroke... jom baca Al Quran dan amalkan bersama..InsyaAllah...




Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Info Islam

4 comments

  1. Mrs.Yie May 24, 2011 at 10:12 AM

    al-quran ni bila di bca hti dan jiwa rasa tnang sbb setan yg bersarang dlm diri slama ni mrasa kpanasan dan akhirnya terbakar bgitu saja..cuma,klau kita tggalkan amalan membca quran ni,setan yg terbakar tu bleh hdup blik dan bersarang kembali..

    Best Blogger Tips
  2. MiSz fiFiEyQa May 24, 2011 at 10:20 AM

    Wah..nak2..jom baca Al-Quran..biar pdn muke setan2 tu...koma trus pun lg bagus.. =D

    Best Blogger Tips
  3. amir aizat May 24, 2011 at 10:33 AM

    good, thanks sharing!

    Best Blogger Tips
  4. Cik Teddy May 24, 2011 at 4:04 PM

    nah..terus share^_^

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat