1

Berani!! Marlice Van Der Merwe tidak gentar bersama Cheetah liar

Filled under : Best video



Wanita berani ni bernama Marlice Van Der Merwe. Apa yang marlice buat ni rasa macam senang je nak handle haiwan2 buas ni. haiwan ini sebenarnya tak berani sangat untuk berhadapan dengan manusia melainkan jika keadaan yang terdesak sama ada habitat mereka diserang atuapun mereka diganggu oleh sebarang benda bahaya. Apa2 pun klu jumpa dengan binatang buas ni kt hutan nk buat macam marlice la, acah nak lari pastu pusing balik buat2 macam nak kejar binatang 2 balik... hehe.. harap macam 2 la sbb realitinya memang kaki ni serius akan cabut lari dulu sebelum dapat fikir cara marlice buat.. haahaha


Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Best video

1 comments

  1. ~nsar~ May 6, 2011 at 11:17 AM

    memang dia hebat laaa.. salute.... mungkin jugak.. depa2 semua tu dah kenai dia.. sebab tu la mendengar kata..

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat