11

Pelbagai persoalan mengenai status Osama Laden dan teori kematiannya

Filled under : Berita Semasa

Bismillahirrahmanirrahim

Sejak kelmarin dah kecoh dengan kematian pemimpin al Qaedah di sebuah rumah agam di Pakistan. Dalam hati ni tertimbul bnyak sangat persoalan sama ada berita ini palsu atau benar.


Persoalan ???

Adakah Osama Laden itu wujud. Ada yang mngatakan bahawa nama asal Osama Laden ini ialah Tim Osman iaitu salah seorang ejen CIA. Dikatakan bahawa Osama sengaja diadakan untuk memburukkan nama Islam yang dianggap sebagai terrorist. Sy pernah menonton satu video pembongkaran Illuminati dan Yahudi yang menyatakan identiti sebenar Osama. Ada yang mengatakan video itu palsu dan rekaan puak Yahudi.. wallah a'lam..





Selain itu jika dilihat pada serangan di pakistan tempoh hari, dikatakan Pakistan sendiri tidak tahu menahu mngenai adanya Osama di Pakistan atau sengaja dirahsiakan kerana menjaga hubungan diplomatik antara kedua pihak. Rakyat Pakistan juga dikatakan tidak pernah melihat walau seorang pun rakyat berwajah Arab di sana. Atau Amerika mereka cerita bahawa terdapat kumpulan Al Qaeda disana dan membuat serangan palsu semata-mata...

Memang ramai yang menganggap tragedi pembunuhan di Pakistan sebenarnya palsu kerana mayatnya tidak dapat disahkan dan ditunjukkan kepada umum. Mayatnya pula di katakan dibuang ke laut kerana selama 24 jam mereka tidak dapat negara yang mahu mengkebumikan mayatnya. Kenapa tak tanam je kat Malaysia, kenapa perlu di campak ke laut. Ataupun sengaja diadakan agar boleh menjadi alasan bahawa mayat telah di telan jerung atau sebagainya. Apakah taktik sebenar kaum kafir Amerika ni...


Selepas itu dikelurkan pula gambar mayat yang dikatakan Usama bin Laden. Jika diperhatikan memang 100% photoshop. Tak kan teknologi canggih Amerika tak dapat menjadikan gambar palsu itu kelihatan betul, edit2 gambar macam itu budak2 pun pandai buat, atau di sengajakan pihak Amerika, tapi untuk apa...

Sy agak keliru dengan segala helah orang kafir dan yahudi ini, perlbagai muslihat yang mereka lakukan untuk merosakkan agama Islam. 
Jika benar Osama bin Laden wujud dan meninggal dunia ketika berada di jalan Allah swt, sy sebagai orang seagama dan sesama muslim mendoakan kesejahteraan beliau dan ditempatkan dikalangan para syahid dan syahidah dan ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman, InsyaAllah..


Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Berita Semasa

11 comments

  1. MuNiRaH May 4, 2011 at 12:42 PM

    hanya Allah yg mengetahui kebenaran...

    Best Blogger Tips
  2. wannurakmal May 4, 2011 at 1:35 PM

    betol2.mcm xboleh pcaye aa. hm.pape pon, kene doakan jugak. >,<

    Best Blogger Tips
  3. Fatma Diyana MB. May 4, 2011 at 3:48 PM

    obama jahat ke ? muka macam innocent je. -__-"

    Best Blogger Tips
  4. Cik Teddy May 4, 2011 at 4:16 PM

    betol3..sy lngsung x percaya dgn gmbr tu!nmpk sngt palsunya..sy pon mcm ibnu jugak,x fham knp org kafir harus buat mcm ni..
    ya Allah,tunjukkanlah kebesaranMu!

    Best Blogger Tips
  5. Hamizah May 4, 2011 at 4:45 PM

    propaganda US semuanya ni..

    Best Blogger Tips
  6. Ibnushukran May 4, 2011 at 5:47 PM

    @MuNiRaH

    sesungguhnya Allah swt Maha Mengetahui.. :D

    Best Blogger Tips
  7. Ibnushukran May 4, 2011 at 5:48 PM

    @wannurakmal

    xtaw la wan mana betul mana salah.. keliru jgk ni.. apa2 kita doakan je.. :)

    Best Blogger Tips
  8. Ibnushukran May 4, 2011 at 5:49 PM

    @Fatma Diyana MB.

    innocent luaran je k0t.. huhu

    Best Blogger Tips
  9. Ibnushukran May 4, 2011 at 5:51 PM

    @Cik Teddy

    semuanya ada propaganda sendiri.. semoga Allah swt melindungi umat Islam di seluruh dunia.. :D

    Best Blogger Tips
  10. Ibnushukran May 4, 2011 at 5:52 PM

    @Hamizah

    yup.. bnyak tipu muslihat mereka..

    Best Blogger Tips
  11. Nadia Mashuri May 4, 2011 at 8:49 PM

    ni semua mesti propa US jer..

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat