16

Pencuri tak dipenjara kerana trauma kotor

Filled under : Berita Semasa

LONDON-Seorang pencuri Britain,Nathan Cassidy berhaya mengelak dirinya dipenjara kerana dia memiliki penyakit ganjil yang menyebabkannya amat obses pada kebersihan, lapor sebuah akhbar semalam.


Pencuri berusia 20 tahun itu dibebaskan selepas dia memberitahu seorang hakim bahawa penjara menjadikan dirinya trauma kerana keadaan tempat itu yang kotor.


NATHAN CASSIDY 
Cassidy sebelum ini memiliki 29 rekod jenayah dan baru-baru ini dia didapati bersalah kerana mencuri selepas dijatuhi hukuman penjara tertangguh.


Bagi kesalahan terbarunya, Hakim Gareth mengarahkan dia dikurung selama 12 bulan di sebuah pusat tahanan belia tetapi hukuman tersebut turut ditangguhkan selama 12 bulan-Agensi







Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Berita Semasa

16 comments

  1. ~nsar~ May 18, 2011 at 11:15 AM

    oohhhh sampai 29 kes jenayah.. tu pun ditangguh.. sampai bila pun dia tak insaf cmni..

    Best Blogger Tips
  2. kucarkacir May 18, 2011 at 6:18 PM

    bestnye..x kena hukum =.=''

    Best Blogger Tips
  3. Cik Teddy May 18, 2011 at 6:42 PM

    tol3..knpe die ni special sngt smpai nk kne tangguh2 plak?isk3..

    Best Blogger Tips
  4. >Misz Farah..?< May 18, 2011 at 7:06 PM

    ade ke patut.....

    Best Blogger Tips
  5. Ibnushukran May 18, 2011 at 8:07 PM

    @~nsar~

    2 la.. mmng xinsaf2 la macam 2 .. hehe

    Best Blogger Tips
  6. Ibnushukran May 18, 2011 at 8:08 PM

    @kucarkacir

    moralnya jadila pembersih klu xnak dihukum.. haha

    Best Blogger Tips
  7. Ibnushukran May 18, 2011 at 8:09 PM

    @Cik Teddy

    xtaw la cik.. biar j la dia trauma kotor,spe sruh wat jnayah.. huhu.. pelik3..

    Best Blogger Tips
  8. Ibnushukran May 18, 2011 at 8:09 PM

    @misz farah

    mmng xpatut.. hehe

    Best Blogger Tips
  9. wannurakmal May 18, 2011 at 11:46 PM

    cis.. melampau.. sumbat jeaa. sape suroh buat jenayah. bia die rase penjare dunie ni. haizz. pesal le baek sgt court die tu.

    Best Blogger Tips
  10. Afzainizam May 19, 2011 at 6:02 PM

    ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara”
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Maaf lama tak ziarah kamu semua….
    Jom Terjah entry terbaru ??
    diy spray bumper dan grip handle pintu

    Rasulullah SAW bersabda yang bermaksud: “Kebersihan itu sebahagian daripada iman.”

    Islam menganjurkan umatnya sentiasa mengamalkan kebersihan mencakupi kebersihan diri, keluarga, tempat tinggal dan tempat beribadat kerana suasana bersih dan suci membawa kepada persekitaran sihat, selamat dan impak kesejahteraan kepada umum.

    tapi menjadi pencuri adalah satu jenayahhhhh.....

    Best Blogger Tips
  11. fadwa daud May 20, 2011 at 9:39 AM

    ish..ish..kecik2 da macam2 hal... baru 20 tahun...

    Best Blogger Tips
  12. .:hana hazel:. May 20, 2011 at 12:23 PM

    ade gak pencuri yg pembersih yea?

    jom singgah : Tutorial Letakkan Baclink Latest Entri

    Best Blogger Tips
  13. Ibnushukran May 20, 2011 at 3:48 PM

    @wannurakmal

    2 la .. sumbat je kan.. huhu

    Best Blogger Tips
  14. Ibnushukran May 20, 2011 at 3:50 PM

    @Afzainizam

    betul tu bro afzainizam.. kebersihan mncerminkan keindahan Islam..
    p dlam hal ni tiada kompromi spttnya.. jenayah satu perbuatan y wajib dihukum sewajrnya..

    Best Blogger Tips
  15. Ibnushukran May 20, 2011 at 3:51 PM

    @fadwa daud

    sebaya kita la 2.. haha

    Best Blogger Tips
  16. Ibnushukran May 20, 2011 at 3:51 PM

    @.:hana hazel:.

    dr kecik diasuh sbgitu k0t.. hehe

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat