8

[Pic] Cara kerja buruh binaan di India

Filled under : Oh Terbaik

Pekerja buruh binaan berkerjasama  di tapak pembinaan kompleks di timur India,Bhubaneswar.


ibnushukran: hebat kan cara diorang berkerjasama untuk mengangkat barang-barang ke atas.. mungkin kat sana khidmat kren agak kurang kot,sbb tu dorang hanya memakai tenaga manual macam ni..















Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Oh Terbaik

8 comments

  1. Cik Teddy May 23, 2011 at 9:36 PM

    lorh..mnakutkan mcm tu..kalo cik,x blh ni..gayat..haha
    tp kagum tngok cara dieorng bkerja..cayalah!

    Best Blogger Tips
  2. nelly May 23, 2011 at 9:55 PM

    fuyoo !

    Best Blogger Tips
  3. fadwa daud May 23, 2011 at 11:19 PM

    memula tak paham,da tilik2 baru paham..mmg brani dorang ni,kne bagi gaji lebih skit..

    nk bg hadiah follower ke-500 ke?haha..terima dgn hati terbuka..hihihi,takyah la,nnt kne byar balik plak..:D

    Best Blogger Tips
  4. wannurakmal May 24, 2011 at 2:04 AM

    dasat gile. ni baru betol "ape yg penting, KERJASAMA!"

    Best Blogger Tips
  5. Ibnushukran May 24, 2011 at 8:30 AM

    @Cik Teddy

    yang atas sekali paling gayat.. tp untuk cari duit tuk hidup,semua bnde kene korban..

    Best Blogger Tips
  6. Ibnushukran May 24, 2011 at 8:30 AM

    @nelly

    huhu.. hebat kan pekerja kt sana..

    Best Blogger Tips
  7. Ibnushukran May 24, 2011 at 8:31 AM

    @fadwa daud

    klu nk bagi lebih kene bagi kt semua pekerja la.. huhu..

    Best Blogger Tips
  8. Ibnushukran May 24, 2011 at 8:32 AM

    @wannurakmal

    ni la semngat yang betul2 diktakan berkerjasama kan.. apa yang penting,kerjasama.. haha

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat