6

Minum racun selepas menikam tunangnya sendiri.

Filled under : Berita Semasa

Gambar Karimah dan Shahimi pada hari pertunangan mereka.

BUKIT MERTAJAM - Seorang pekerja kilang yang dipercayai minum racun rumpai selepas menikam janda muda yang juga merupakan tunangnya berubi-tubi hingga mati di stesen minyak tempat wanita itu bekerja disahkan meninggal dunia kelmarin.
Shahimi Ismail, 37, mati pada pukul 11.55 malam ketika dirawat di Hospital Seberang Jaya (HSJ) di sini. Dia mati hampir 17 jam selepas membunuh tunangnya.
Menurut sumber, Shahimi minum racun jenis 'paraquat' di kawasan taman rekreasi di Ampang Jajar di sini selepas menikam tunangnya.
"Shahimi sempat menghubungi ahli keluarganya sebelum dia ditemui di situ," katanya.
Ketua Polis Pulau Pinang, Datuk Ayub Yaakub ketika dihubungi mengesahkan mengenai kematian Shahimi.

sumber: Kosmo! Online

Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Berita Semasa

6 comments

  1. MiSz fiFiEyQa May 6, 2011 at 12:03 PM

    Ape la nak jadi skarang ni...ramai sgt yg suke membunuh...ngeri la...nauzubillah...
    p/s: s0rry,lame dah x jguk cni..hehe

    Best Blogger Tips
  2. Gimi May 6, 2011 at 8:41 PM

    pasal apa dia bunuh tunang dia?

    Best Blogger Tips
  3. Ibnushukran May 6, 2011 at 9:30 PM

    @MiSz fiFiEyQa

    2 la.. skrang ni mudah sngt nyawa nk melayang . takut sbnrnya.. moga Allah swt lindungi kta..

    Best Blogger Tips
  4. Ibnushukran May 6, 2011 at 9:31 PM

    @Gimi

    xtaw la Gimi.. mungkin masalah ceburu atau sbb yang lain..

    Best Blogger Tips
  5. Jue_ilias May 7, 2011 at 10:39 AM

    larhh knpe dye bunuh tunang dye tue ?

    Best Blogger Tips
  6. Cik Teddy May 7, 2011 at 2:55 PM

    cemburu punye psal..isk3
    sy bce kisah arwah ni kan..dye ckp dlu tunang dye baek,tp slps brtunang dye jd pnas baran..slalu x kena..duda arwah prmpuan ni cuma dtg nk bg nafkah wang je tp yg laki2 tu nmpk..dye cmburu pstu trus bnuh tunang dye..astaghfirullah..
    hrap x jd lg prkara mcm ni..Amin!

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat