5

Review Lagu: Erry Putra ft. Reen-Berubah(OST Nora Elena)

Filled under : Dunia Hiburan




Lagu ni merupakan salah satu soundtrack bagi drama di tv3 yang berjudul Nora Elena. Lagu ini dinyanyikan oleh Erry Putra dan Reen. Sebenarnya, maklumat yang baru sy tahu ialah Erry Putra dahulunya merupakan salah seorang penyanyi untuk kumpulan Boyz 'r' Us yang ditubuhkan pada 1999 dan akhirnya berpecah pada tahun 2002. Lgu yang turut dipopularkan mereka ialah Kasihku Abadi dan Baby Amely. Reen Rahim sy masih lagi tidak dapat maklumat mengenai beliau tapi yang penting nyanyian diorang memang best!!!..






P: Kau berikan ku waktu
Untuk bersamamu meniti hari

L: Tak puas bagiku dan kau pun berlalu
Tinggalkan ku sendiri
Kelam seluruh jiwaku

P: Ku ingin benar bersama denganmu
Dan kau pun menjauh
Tiba-tiba kini kau telah berubah
Apakah salahku . . .

L:Kau yang ku kenali
Dan kini menjadi insan yang lain
Dulu kau berjanji
Kan hidup semati meniti hari

L/P: Semua telah berakhir

L/P: Ku ingin benar bersama denganmu
Dan kau pun menjauh
Tiba-tiba kini kau telah berubah
Apakah salahku







ibnushukran: petang ni jom kita layan Nora Elena,best glerrrrr.. hehe.. tp malangnya sy kene tengok kt tv3 online je sbb kt umah sewa xde tv.. :( .. tp tu tak menghalang hati ini ni untuk melihat Siti Saleha melakonkan wataknya dengan cantik sekali... hehehe.. aaron aziz the best, lakonan bersahaja dan asyik buat aku tergelak tengok gelagat diorang suami isteri.. :D









Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Dunia Hiburan

5 comments

  1. Jue_ilias June 2, 2011 at 12:08 PM

    suka dga lgu brubah tue . dh donload lgu uh, dok pasang jep salu. eheh

    Best Blogger Tips
  2. nelly June 2, 2011 at 12:34 PM

    best gilaaa lagu ni !

    Best Blogger Tips
  3. MiSz fiFiEyQa June 2, 2011 at 8:34 PM

    Semua org dok citer psl drama ni...sy x tengok sgt la pulak..memang best ye?

    Best Blogger Tips
  4. amir aizat June 3, 2011 at 11:34 AM

    saya suka lagu ni!!! eleh ckap la nk bg bunga jugak kat awek dia tuu,hehhe

    Best Blogger Tips
  5. blog-tips-kurus June 7, 2011 at 1:49 PM

    tak perasan lagu ni sebab sangat jarang tengok..

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat