19

Kpop 24:7 bertukar nama MAX 247 setelah di cemuh hebat peminat Kpop di Malaysia

Filled under : Dunia Hiburan


Assalamualaikum..
Mesti korang tahu sangat pasal kumpulan Kpop baru Malaysia ni. Mereka hadir dengan nama 24:7 dengan memperjuangkan genre Kpop yang sekarang ni memang dilihat genre yang agak meletup dikalangan remaja-remaja di Malaysia.

Kumpulan 24:7 yang agak berani keluar dari genre yang dimainkan penyanyi Malaysia dengan memainkan genre Kpop bagi sy tidak mendatangkan masalah sekiranya mereka tampil dengan imej sendiri dan juga tidak terlalu mengikut pakaian dan posing penyanyi Korea ketika dihadapan kamera. Haruslah mengamalkan budaya dan imej yang sepatutnya ada di Malaysia.



Gaya yang tidak sesuai dengan imej melayu yang agak tidak jambu dan memang kelihatan tidak sesuai untuk pose seperti penyanyi korea.

Kini, mereka tampil dengan nama baru iaitu MAX 247 dan dikatakan akan memperjuangkan genre baru di Malaysia, Mpop. Terbaru mereka di kutuk sekali lagi apabila tarian mereka dikatakan meniru tarian Super Junior selepas ada yang memuat turun video mereka. Video tersebut telah pun diremove setelah ada pihak yang tidak berpuas hati dengan mutu tarian mereka. 
Harap mereka tampil dangan tarian yang bersesuaian dengan imej Melayu agar tidak mendatangkan jelak dimata peminat muzik tanah air.

Poster besar tu.. hehe.. terus terang nak menyatakan bahawa mereka dah tampil dengan nama dan genre terbaru mereka. Adakah mereka kurang berkeyakinan dengan genre lama mereka ataupun ingin menjaga hati perminat Kpop Malaysia.. 

Sy kurang pasti dengan genre Mpop.. adakah sama dengan genre Kpop.. kalau sama dengan Kpop,so tiada perubahan lah dalam genre mereka.. huhu


Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Dunia Hiburan

19 comments

  1. ♥.::cintabunga™blogspot::.♥ May 10, 2011 at 10:23 AM

    ahahaha...adehhh, pastu start la rambut berkarat sorang²..hurmmm...


    Memang bikin PANAS la blogger HINGUSAN neyh!!

    Best Blogger Tips
  2. Ibnushukran May 10, 2011 at 10:45 AM

    2 yang mnyamph sngat 2.. berkarat macam cantik sangat..

    Best Blogger Tips
  3. ~nsar~ May 10, 2011 at 10:48 AM

    ish pelek aih... tak berkenan benor tengok..

    Best Blogger Tips
  4. Wahida Nasution Thakhrim May 10, 2011 at 11:43 AM

    tukar la nama apa pun.. mesti akan kena kutuk lak lepas ni.. it never stop..

    Best Blogger Tips
  5. Red May 10, 2011 at 12:15 PM

    err.. malaysia.? jambu.? taks edar ke, kulit cerah mana.?

    Best Blogger Tips
  6. Ibnushukran May 10, 2011 at 12:46 PM

    @~nsar~

    haha.. mujurlah sy mmng xminat kpop2 ni sis..

    Best Blogger Tips
  7. Ibnushukran May 10, 2011 at 12:47 PM

    @Wahida Nasution Thakhrim

    betul 2 wahida.. wat macam mne pun klu orang da xske mmng susah nk dapat nama..

    Best Blogger Tips
  8. Ibnushukran May 10, 2011 at 12:49 PM

    @Red

    huhu.. kulit agak kurang cerah sikit k0t..

    Best Blogger Tips
  9. >Misz Farah..?< May 10, 2011 at 1:52 PM

    hehe..dorg just kne bwk identiti sndiri je. xpyah la nk ber k-pop m-pop sgt. lgu best = org ske dgr. xperlu sgt pn pkai cekci mekci or buat gaya2 comel. aduyai... >.<"

    Best Blogger Tips
  10. Ibnushukran May 10, 2011 at 2:47 PM

    @misz farah

    betul 2 farah.. y pnting identti sendiri dan kualiti lagu dorang.. n xperlu jgk nk buat muka cute macm korean, mmng xkan sama.. s0 cari idntiti sendiri, baru orng boleh terima..

    Best Blogger Tips
  11. mykhalis May 10, 2011 at 3:44 PM

    mepop pun mepop la.. jangan hidup di sara sugar mummy udahla

    Best Blogger Tips
  12. Cik Teddy May 10, 2011 at 3:51 PM

    haha..entah pape la group ni..x istiqamah btol!

    Best Blogger Tips
  13. MuNiRaH May 10, 2011 at 7:25 PM

    org2 korea termsok lelaki kulit mcm ank patung.. sesuai la dorg dgn imej jmbu...
    better korg cri identity sendiri.. wat gelak dek org jer lau korg tru gaya depa...

    Best Blogger Tips
  14. kucarkacir May 11, 2011 at 12:34 AM

    aku nmpk perut diorg buncit..==''

    Best Blogger Tips
  15. Ibnushukran May 11, 2011 at 1:20 AM

    @mykhalis

    hehe.. jauh en khalis pikir..

    Best Blogger Tips
  16. Ibnushukran May 11, 2011 at 1:21 AM

    @Cik Teddy

    hehe.. tertekan sikit k0t dgn kecaman orang luar..

    Best Blogger Tips
  17. Ibnushukran May 11, 2011 at 1:23 AM

    @MuNiRaH

    aah.. dorang kulit macm anak patung, kita ni kulit kuning langsat..
    wat pe nk tiru style dorang.. kurang sesuai la..

    Best Blogger Tips
  18. Ibnushukran May 11, 2011 at 1:24 AM

    @kucarkacir

    haha.. sampai perut pun kne kecam..

    Best Blogger Tips
  19. Anonymous July 14, 2011 at 9:38 PM

    KPOP?arr,please la..OMG..klow you all blh cipta nama drpd BIG BANG,SHINEE,ZE:A,2PM,2AM,SS501..bru kitorng respect you..
    ......

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat