12

Sham Kamikaze mendapat hidayah untuk berubah

Filled under : Best video




ibnushukran: Subhanallah.. hebatnya hidayah Allah swt... sham kamikaze yang dulunya tidak berape mngenal Islam,kini sudah terbuka jiwanya untuk Islam. Betapa besarnya hidayah Allah swt kpd hambaNya. Tahniah kepada sham dengan perubahan yang amat bermakna ini. Harap ramai lagi artis-artis kita akan mendapat hidayah dari Allah swt kelak.. insyaAllah..







Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Best video

12 comments

  1. MiSz fiFiEyQa May 21, 2011 at 7:51 AM

    Alhamdulillah..bagus2..mcm ashraf muslim...hehe..

    Best Blogger Tips
  2. Cik Teddy May 21, 2011 at 7:58 AM

    alhamdulillah^_^

    Best Blogger Tips
  3. the phantom kid May 21, 2011 at 11:31 AM

    subhanallah..hope aq pon dapat hidayah cam sham jugak..

    Best Blogger Tips
  4. Ibnushukran May 21, 2011 at 8:09 PM

    @MiSz fiFiEyQa

    aah.. bersyukur dpat hdyah sbgitu.. :)

    Best Blogger Tips
  5. Ibnushukran May 21, 2011 at 8:10 PM

    @Cik Teddy

    alhamdulillah.. :)

    Best Blogger Tips
  6. Ibnushukran May 21, 2011 at 8:11 PM

    @the phantom kid

    insyaAllah kita jg boleh berubah pidah.. mnta jgn dipesongkan iman kita walau sdikit.. takut.. huhu

    Best Blogger Tips
  7. fadhdeela May 22, 2011 at 3:12 AM

    alhamdulillah...dia dah kawen kan?? kalo x leh ngorat hihi :P meh ke blog kita

    Best Blogger Tips
  8. ~nsar~ May 22, 2011 at 12:06 PM

    dah dengar sini.. sory dik baru nak datang.. alhamdulillah seronok dengar orang dapat hidayah cmni... harap lagi ramai artis malaysia berubah.. tambah2 yang perempuan...

    Best Blogger Tips
  9. mykhalis May 22, 2011 at 4:26 PM

    tahniah kerana walaupun sukar dia tetap usaha untuk bersembahyang dan cari hidayah

    Best Blogger Tips
  10. Ibnushukran May 22, 2011 at 10:28 PM

    @fadhdeela

    tak tau la da kawen ke blom..
    klu da pun masih ada lagk 3 kosong.. hehe

    Best Blogger Tips
  11. Ibnushukran May 22, 2011 at 10:30 PM

    @~nsar~

    2 la.. skrang ni makin ramai plak kan.. bob lokman , chiko.. harap artis wanita makin ramai la ikut macam wanita idaman sy ,wardina .. hehehe

    Best Blogger Tips
  12. Ibnushukran May 22, 2011 at 10:32 PM

    @mykhalis

    ditakdirkan mndapat hidayah dengan berjumpa syeikh sudais kt masjid.. harap ramai lgk akan berubah.. :)

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat