6

Gempar!!! Misteri kelibat hantu Surabaya

Filled under : Berita Semasa


SURABAYA – Tidak siapa tahu mengenai hantu yang sedang merenung komputer riba ini, apatah lagi mengesahkan kesahihan gambar berkenaan.
Namun, heboh di banyak laman sesawang negara jiran Indonesia mengenai kelibat hantu perempuan itu dengan Gedung Darmoyuda di Surabaya.
Gedung Darmoyuda adalah bekas bangunan penyimpanan fail bahagian kewangan di Kompleks Pejabat Pemkab yang dibiarkan kosong sejak ianya terbakar pada 9 Mac 2009.
Kelibat hantu di depan laptop
Dalam foto itu, kelihatan hantu wanita berambut panjang dengan mengenakan pakaian putih sedang duduk di depan laptop. Namun dia hanya terdiam membisu di tempat duduknya, sambil memandang tepat pada laptop itu.
Berdasarkan maklumat yang didapati, foto susuk hantu itu diambil menggunakan kamera Samsung GT-S5830 pada hari Khamis, 5 Mei 2011 pada jam 12:22:41 WIB.
Sehingga kini, tiada sesiapa mengetahui individu yang menangkap gambar itu.[SUMBER] 


ibnushukran: sy pun tak tahu la kesahihan gambar hantu ni.. bukannya teknologi kini tak boleh buat bende2 alah macam ni.. kt alam dunia ni mmng kita berkongsi alam dengan jin, jin memang ada dan wujud,sy tak menafikannya.. tp gambar ni sy tak pasti benar atau tidak... 



Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Berita Semasa

6 comments

  1. Encik MamaT May 20, 2011 at 2:55 PM

    photoshop kot.. hehehe

    Best Blogger Tips
  2. MiSz fiFiEyQa May 20, 2011 at 3:11 PM

    Hoho..tetibe seram pulak...

    Best Blogger Tips
  3. Cik Teddy May 20, 2011 at 3:14 PM

    ala..hantu tu pon nak jadi bloggers jugak..tp terfikir camne nak tekan ni..hihi
    ok,srius ni..maybe ade je kot..mcm yg ibnu kata,kita kan berkongsi dgn makhluk ghaib kan..so,xde yg mustahil..

    Best Blogger Tips
  4. kucarkacir May 20, 2011 at 5:03 PM

    err..betul ke tu?

    Best Blogger Tips
  5. >Misz Farah..?< May 20, 2011 at 10:31 PM

    bole jd real, bole jd photoshop. yg pntg, kte mmg wajib percaya 'benda2' ni wujud. as in jelmaan syaitan nk merosakkan akidah manusia. wallahua'lam.

    Best Blogger Tips
  6. fadwa daud May 21, 2011 at 10:38 PM

    uish...seram la plak..kalo betul la,mst ada smething yg dia nk tgk kt lappy tu..apa la yek..
    ~dunia~~

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat