20

[Pic] Lawak!!! Idea gambar perkahwinan yang pelik

Filled under : Oh Lawak

Bulan 12 ni sy percaya merupakan tarikh pilihan ramai pasangan pangantin yang yang hendak melangsungkan perkahwinan mereka.Jadi untuk menjadikan hari sejarah mereka satu kenangan terindah mereka pasti akan menyediakan photographer yang hebat2 supaya gambar mereka kelihatan sangat cantik.Jadi sy menyediakan antara gambar2 kenangan yang para pengantin boleh mangambil gambar ini sebagai panduan ketika posing bersama suami kelak.. hehe.. 

Jom kita tengok gambar2 perkahwinan yang cantik sangat macam Putera William dengan Kate Middleton tempoh hari..





































































ibnushukran: rasa2 dah dapat tak style yang mana satu akan anda pilih time kahwin kelak.. haha
okay, peace.. Assalamualaikum..









Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Oh Lawak

20 comments

  1. ~nsar~ May 10, 2011 at 4:07 PM

    waaa dasat nih... yang macam mayat tu jadi pilihan top nampaknya.. haha.. macam superman tu pun gak... yang paling hapening sis tengok yang bergayut kat dahan pokok.. tu paling sweet.. haha

    Best Blogger Tips
  2. Cik Teddy May 10, 2011 at 4:13 PM

    whoa! so co0l..awes0me lorh..haha
    tp yg akhir tu ape uh?lebah ek?oh tidakk!! tengok pon dah naik geli..seram!
    untuk ibnu plak,konsep yg cmne?huhu

    Best Blogger Tips
  3. fadwa daud May 10, 2011 at 5:04 PM

    suka pic no 9!! sweet!! hihihi

    Best Blogger Tips
  4. fadwa daud May 10, 2011 at 5:06 PM

    alamak,tak jumpa shoutbox,komen kat sni je la ye..:)
    woo..header baru!! cantik!!!

    Best Blogger Tips
  5. Ibnushukran May 10, 2011 at 6:48 PM

    @~nsar~

    bnyaknya sis pnye pilihan.. haha.. aah.. kt pokok 2 sweet .. :D

    Best Blogger Tips
  6. Ibnushukran May 10, 2011 at 6:50 PM

    @Cik Teddy

    pengantin y kene hurung lebah 2 mesti penternak lebah..
    klu sy ke cik??.. sy pilih k0nsep tebuan plak la.. hehe

    Best Blogger Tips
  7. Ibnushukran May 10, 2011 at 6:53 PM

    @fadwa daud

    owh.. yang gayut kt pokok 2 ek.. mmng sweet.. :D

    thanks fadwa.. bosan d0k umah,sje wat header baru.. huhu

    Best Blogger Tips
  8. wannurakmal May 10, 2011 at 7:07 PM

    macam2 la dowang ni. nak unik sgt.. eh nwy. cantek aa header!!! cantekkkkkk~~~~

    Best Blogger Tips
  9. MuNiRaH May 10, 2011 at 7:12 PM

    so wahai wanita2 sekalian.. jgn pilih hizwan...hahaha.... xpasal2 bengkak 1 badan kna sengat tebuan....(^_^)^^..hahahah

    Best Blogger Tips
  10. Cik Teddy May 10, 2011 at 7:27 PM

    haha..tebuan?ape kate lalat?ewww..x kawen la nmpknya..hik3

    Best Blogger Tips
  11. >Misz Farah..?< May 10, 2011 at 7:50 PM

    awat nye pengantin pompuan sume ganas2? xtau nk plih konsep yg mane. hikhikhik..;p

    Best Blogger Tips
  12. Nadia Mashuri May 10, 2011 at 8:00 PM

    pelik + seram..
    hehee..
    =)

    Best Blogger Tips
  13. kucarkacir May 10, 2011 at 11:47 PM

    mcm2

    Best Blogger Tips
  14. Ibnushukran May 10, 2011 at 11:50 PM

    @wannurakmal

    macam2 idea pelik..
    header baru.. hehe.. thanks.. :))

    Best Blogger Tips
  15. Ibnushukran May 10, 2011 at 11:51 PM

    @MuNiRaH

    haha.. ni tebuan jinak je.. dah buang sengat dah..

    Best Blogger Tips
  16. Ibnushukran May 10, 2011 at 11:56 PM

    @Cik Teddy

    aik.. tebuan da jdi isu plak.. hehe
    lalat lgk snng cik, bagi badan busuk skit j, lalat trus hurung..

    Best Blogger Tips
  17. Ibnushukran May 10, 2011 at 11:58 PM

    @misz farah

    rambang mata ye nk pilih konsep mana.. ramai suka y lebah 2.. hehe

    Best Blogger Tips
  18. Ibnushukran May 10, 2011 at 11:59 PM

    @Nadia Mashuri

    pelik+seram = pelik.. hehe

    Best Blogger Tips
  19. aQim May 11, 2011 at 1:07 AM

    pelik2 je mat saleh ni. xsenonoh pon ad.

    psst wan, makin style la blog kw.cun skrg. hehe

    Best Blogger Tips
  20. Ibnushukran May 11, 2011 at 1:19 AM

    @aQim

    haha.. biasa la mat salleh ni kan suka wat bnde pelik2..
    sama je cam dulu..header je disuntik pembaharuan sikit.. hehe

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat