6

Lelaki 21 tahun dikurung 2 bulan di dalam kotak kayu

Filled under : Berita Semasa

Macam-macam masalah yang timbul bila anak buat masalah ini, si ayah buat masalah ini, sehinggakan perkara yang tak pernah terjadi terus terjadi. Kes terbaru ialah seorang ayah mengurung anak yang berusia 21 tahun di dalam sebuah kotak kayu yang agak besar yang mampu memuatkan seorang lelaki besar. 



Dikhabarkan dia dikurung  selama 2 bulan kerana mencuri 3 ekor ayam.Kejadian ini berlaku di Santa Cruz,Bolivia.Mengikut laporan polis dari ayahnya,Johan,21 dikurung kerana mempunyai masalah mental dan dikurung sebagai hukuman. Polis berkeras dengan ayah mangsa agar melepaskan mangsa dari terus dikurung.






sumber: Post Aje 






ibnushukran: huuhu.. kencing, mandi, tidur semuanya kt dalam kotak tu.. kesian jgk tengok orang tu.. tak tahu la sapa yang salah, ayah ni mungkin da hilang sabar dengan anak dia, mungkin dah beribu kali cakap tapi xdengar, mungkin lah.. tapi cara ni agak tak betul juga, ada cara lain yang lagi berkesan sebenarnya..









Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Berita Semasa

6 comments

  1. Golden Rose June 20, 2011 at 3:09 PM

    kesian la plak bace ni...ibunya tak larang ke?

    Best Blogger Tips
  2. Cik_Shiqah June 20, 2011 at 5:53 PM

    kesiannya..
    ada cara yg lagi baik kot utk bgi
    pengajaran kat ank dia.
    huk3.

    Best Blogger Tips
  3. fadwa daud June 20, 2011 at 6:15 PM

    nak hukum tu dah betul da,tapi cara tu yang salah..

    Best Blogger Tips
  4. Ibnushukran June 20, 2011 at 9:30 PM

    @Golden Rose

    ayah dia bapa tunggal kot.. xpun emak dia da kne kurung kt bawah tanah.. hehe.. xde la..

    Best Blogger Tips
  5. Ibnushukran June 20, 2011 at 9:31 PM

    @Cik_Shiqah

    aah.. bnyk lagi cara lain sbenarnya..

    Best Blogger Tips
  6. Ibnushukran June 20, 2011 at 9:32 PM

    @fadwa daud

    cara y salah sangat.. kesian anak dia tu.. klu sakit mental patutnya hntar la ke hospital untuk rawatan..

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat