17

Lawak!!! Dialog budak darjah satu.

Filled under : Oh Lawak





Dialog 1

Seorang guru bertanya kepada anak muridnye.

Guru:Jika ayah kamu mendapat RM80 seminggu dan memberi emak kamu separuh,berapakah yang ayah kamu dapat?

Murid:PERANG!!


Dialog 2

Cikgu:''Cikgu minta kamu ceritakan tentang mak masing2''

Murid A : Emak saye seorang yang penyanyang tapi kuat berleter.

Murid B:(dgn bersungguh-sungguh) Emak saye pulak sungguh cantik tapi sampai sekarang belom berkahwin.
(^-^)


Dialog 3

Cikgu: Baiklah murid-murid...hari ini kita akan belajar ABC
Murid C: Saye tak suka ABC la cikgu, cincau ada tak?









ibnushukran: agak2 korang macam ni ke dulu.. hehe









Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Oh Lawak

17 comments

  1. dzafira June 11, 2011 at 2:45 PM

    hehehe.. Teringat plak kenangan masa darjah 1 dulu.. Guru besar masa tu dah tua dengan janggut dan rambut beruban. Bila guru besar masuk kelas, ketua kelas pun bagi salam, "Assalamualaikum ATOK".. Adeehhh,, sampai sekarang akan tersenyum je bila teringat kisah tu. ;)

    Best Blogger Tips
  2. GeminiGurlz June 11, 2011 at 2:55 PM

    hihihi.... cincau.... sedap tu..

    Best Blogger Tips
  3. ::blog anak jawer:: June 11, 2011 at 3:22 PM

    fui...jawapan boleh tahan gak...jujur semacam...hehehe

    -Yok mampir diluk = lagu ahmad nyanyian arrora salwa...mcm cerita pasal nabi..

    Best Blogger Tips
  4. MiSz fiFiEyQa June 11, 2011 at 3:45 PM

    Haha..sy dulu budak baik2 je.pendiam..(",)

    Best Blogger Tips
  5. NuRuLiZzATi kHaLiD June 11, 2011 at 6:17 PM

    kau lah macam tuh kan iwan?HAHAH!

    Best Blogger Tips
  6. schaze zainn June 11, 2011 at 6:21 PM

    tak suke cincau :D

    Best Blogger Tips
  7. Ibnushukran June 11, 2011 at 6:35 PM

    @dzafira

    haha.. mujurla budak2 lagi , klu tak mahu dia piat telinga sorang2..

    Best Blogger Tips
  8. Ibnushukran June 11, 2011 at 6:36 PM

    @GeminiGurlz

    nk cincau kene blaja ABC dlu. haha

    Best Blogger Tips
  9. Ibnushukran June 11, 2011 at 6:36 PM

    @::blog anak jawer::

    jawapan y ikhlas dri hati dan perasaan.. harap AJ tak macam ni la.. haha

    Best Blogger Tips
  10. Ibnushukran June 11, 2011 at 6:37 PM

    @MiSz fiFiEyQa

    ececeehh.. boleh percaya ke.. bukan fieyqa penolgn ketua kelas ke.. haha

    Best Blogger Tips
  11. Ibnushukran June 11, 2011 at 6:38 PM

    @NuRuLiZzATi kHaLiD

    aku tak macam tu tngku, aku baik la.. jawapan aku lgk genius dari tu.. hehe

    Best Blogger Tips
  12. Ibnushukran June 11, 2011 at 6:38 PM

    @schaze zainn

    klu tak suka cincau kene makan ABC la.. haha

    Best Blogger Tips
  13. fadwa daud June 11, 2011 at 10:05 PM

    yg no 3 tu mmg bakal kena ngan penampor cikgu..
    haish..sabor je la bila jadi cikgu..^_^

    Best Blogger Tips
  14. Ibnushukran June 11, 2011 at 10:55 PM

    @fadwa daud

    haha.. 2 la, kt umah asyik makan cincau je.. kan da terbawak2 kt skolah..

    Best Blogger Tips
  15. wawa August 11, 2011 at 10:41 AM

    hahaha lawak gila budak nie...

    Best Blogger Tips
  16. Muhammad Nur Hisham May 27, 2012 at 6:23 PM

    haha .. ABC cincau x de ?

    Best Blogger Tips
  17. Cikchaa ♥ August 24, 2012 at 8:59 PM

    klakar giler yg no 1 tu....nk sebut Rukun Negara pon susah..

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat