8

[Pic] Cepat cari benda tersembunyi !!!

Filled under : Oh Cool habis

korang perasan sesuatu tak ??..

berapa banyak muka yang korang dapat lihat ??..

eh2.. muka di telinga gajah.. unik bukan..

perasan ada orang tengah buat sesuatu??..

cuba bilang berapa banyak muka dalam gambar ni kalau korang perasan ??..

berapa sebenar jumlah kuda di dalam gambar ni ??..

perasaan tak banyak mana muka orang tua di dalam gambar ni ??..


ibnushukran: lukisan yang dibuat ni memang mengkagumkan saya, terus terang pada mula tngok memang sy xdapat cari apa2 pun, tiga empat kali pandang baru lah jumpa apa sebenarnya yang tersembunyi di dalam gambar kt atas tu.. korang apa lagi.. teruskan mencari okay.. Gudluck,tajamkan mata anda sekarang.. haha













Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Oh Cool habis

8 comments

  1. >Misz Farah..?< June 20, 2011 at 2:48 PM

    gambar 1st ade ape..?

    Best Blogger Tips
  2. Ibnushukran June 20, 2011 at 3:08 PM

    @misz farah

    xkan xnampak k0t.. hehe.. xnmpak seorang baby kt situ..

    Best Blogger Tips
  3. izza June 20, 2011 at 3:37 PM

    a'ah la..baru perasan ade baby..unik la..nice.. ^_^

    Best Blogger Tips
  4. ~nsar~ June 20, 2011 at 4:17 PM

    huishh julinh mata-mata haha.. bertambah rabun lepas ni..

    Best Blogger Tips
  5. Ibnushukran June 20, 2011 at 5:34 PM

    @izza

    haha.. baru perasan ke.. unik kan..

    Best Blogger Tips
  6. Ibnushukran June 20, 2011 at 5:35 PM

    @~nsar~

    haha.. puas tngok ye sis.. kene pkai spec 3D la lpas ni.. haha

    Best Blogger Tips
  7. MuNiRaH June 20, 2011 at 9:22 PM

    quite interesting..... xp kna tnung lme2 laa... huhuh..

    Best Blogger Tips
  8. fatma February 10, 2012 at 6:59 PM

    dalam gambar gajah tu ada nampak muka orang.

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat