19

[Pic] Eksiden kelakar pemandu wanita ketika memandu

Filled under : Oh Lawak

Bismillahirahmanirahim

Kemalangan sering terjadi di kalangan kita manusia tidak kira lelaki mahupun perempuan. Tetap eksiden yang dianggap tak patut dan pelik dan kelakar dan sagala bagainya mesti terjadi pada kaum wanita. hehe
jom kita layan gambar-gambar yang ada...























kaum wanita jangan marah ye.. gambar ini hanyalah gurauan semata-mata walaupun semuanya benar-benar belaka... hehe  ^____^



Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Oh Lawak

19 comments

  1. wannurakmal April 30, 2011 at 4:40 PM

    hahaha. kelako le. yg pakai topi keledar tbrbalik tu lg x boleh bla. mcm2..

    Best Blogger Tips
  2. ~nsar~ April 30, 2011 at 4:53 PM

    haha... bagus apa.. kreatif... mana ada orang lelaki brani buat pelek2 camni... =)

    Best Blogger Tips
  3. >Misz Farah..?< April 30, 2011 at 4:56 PM

    ehem.... x sume pemandu wanita begini k.. huhuhu.. terasa smpai ke ulu hati.. =(

    Best Blogger Tips
  4. kucarkacir April 30, 2011 at 6:15 PM

    ish..x boleh jadi nie..
    alaa..kalau bukan perempuan yg nk buat..
    sape lagi kan?
    hehehe

    Best Blogger Tips
  5. Fatma Diyana MB. April 30, 2011 at 11:05 PM

    macam pelik-pelik je diorg langgar. haha. ni mesti nak cakap yang perempuan tak pandai bawa kereta kann ? okay, tak terasa-tak terasa. haha.

    Best Blogger Tips
  6. mykhalis May 2, 2011 at 1:40 PM

    semua macam luar biasa je.. kecik hati mak eden,...hehe

    Best Blogger Tips
  7. Cik Teddy May 2, 2011 at 5:08 PM

    haha..lawak2..mula2 terasa hati jugak tp klkr la plak..pelik pon ada..mcm mane la blh jadik smpai camtu?musykil tol..

    Best Blogger Tips
  8. Afzainizam May 3, 2011 at 2:38 AM

    ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara”
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Maaf lama tak ziarah kamu semua….
    Jom Terjah entry terbaru ??
    abu nak Tanya kenapa cermin sebelh kiri

    uihhhhhh dahsyatnyerrrr.... tapi sekarang wanita pun handal memandu tau

    Best Blogger Tips
  9. Ibnushukran May 3, 2011 at 9:15 AM

    @wannurakmal

    haha.. dia ske pakai macam 2 kot..

    Best Blogger Tips
  10. Ibnushukran May 3, 2011 at 9:15 AM

    @~nsar~

    ni kreatif sngat sis nsar.. hehe

    Best Blogger Tips
  11. Ibnushukran May 3, 2011 at 9:16 AM

    @misz farah

    hehe.. ni terasa mesti pernah buat ni..

    Best Blogger Tips
  12. Ibnushukran May 3, 2011 at 9:16 AM

    @kucarkacir

    2 la .. pling kurang pun ada la jgk wakil manusia y buat mcm ni kan.. hehe

    Best Blogger Tips
  13. Ibnushukran May 3, 2011 at 9:17 AM

    @Fatma Diyana MB.

    xcakap k.. hurrmm.. nasib bek diyana xterasa kan.. hehe

    Best Blogger Tips
  14. Ibnushukran May 3, 2011 at 9:18 AM

    @mykhalis

    haha.. mak en khalis xpernah wat macam ni kan..

    Best Blogger Tips
  15. Ibnushukran May 3, 2011 at 9:19 AM

    @Cik Teddy

    kelakar ek.. cik try la buat, msti cik sendri y tergelak sorang bile pikir blik cik wat mende ni.. hehe

    Best Blogger Tips
  16. Ibnushukran May 3, 2011 at 9:20 AM

    @Afzainizam

    yup.. skrang ni mmgn wanita hebat memandu.. semua eksiden 2 kt luar ngara kot. kt malasysia semua hebat2..
    kan pemandu perempuan.. hehe

    Best Blogger Tips
  17. ucu keyna May 9, 2011 at 10:57 AM

    macam2 la kan..
    hehe ^_^

    Best Blogger Tips
  18. hamid's daughter September 19, 2011 at 5:25 PM

    yg pkai helmet terbalik tu paling x boleh blah,...hahah

    Best Blogger Tips
  19. Anonymous September 27, 2011 at 11:14 PM

    yang pakai helmet tu sebiji macam kawan aku hahahahaha

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat