3

Disampuk 'Hantu Sekolah' Muadzam Shah, Pelajar Buat Benda Pelik

Filled under : Berita Semasa


BERHANTU...bangunan baru yang disyaki menjadi tempat tinggal makhluk halus yang mengganggu pelajar dan guru sebuah sekolah di Muadzam Shah.


[HMETRO] MUADZAM SHAH: Sejak disampuk ‘hantu sekolah’ lebih lapan bulan lalu, Siti Noraslinda Mohd Razali, 14, yang pada asalnya seorang remaja lemah-lembut dan patuh arahan keluarga, kini terpaksa diikat kaki dan tangannya kerana sering berkelakuan pelik serta ganas termasuk mahu keluar rumah dalam keadaan berbogel.

Keadaannya itu menyebabkan Siti Noraslinda yang dipanggil Alin oleh keluarganya sudah lapan bulan tidak ke sekolah sedangkan dia sebelum ini pelajar pintar.
Selain mempunyai kekuatan luar biasa berbanding ketika normal, Alin beberapa kali dilihat menangkap ikan di dalam akuarium rumahnya menggunakan tangan sebelum memicit ikan itu hingga mati serta mencabut sisik ikan itu satu persatu.

Ibu Alin, Siti Asiah Jaafar, 37, mendakwa anak kedua daripada empat beradik itu mula berkelakuan pelik sejak pulang dari sekolahnya Januari lalu dan ketika itu, Alin menjerit-jerit histeria selain tercungap-cungap dan meronta dengan kuat dalam usaha mahu melarikan diri daripada dipegang ahli keluarganya.



“Ketika itu, Alin meracau dan suara yang keluar dari mulutnya bukan suara sebenar Alin, sebaliknya ia garau dan menakutkan. Selepas dipulihkan, dia kelihatan bingung dan mengaku langsung tidak menyedari apa yang berlaku,” kata Siti Asiah yang menetap di Felda Keratong 5 di sini.









Seram plak baca part dia tangkap ikan, pastu picit sampai mati, dah mati tu dia cabut plak sisik ikan tu... 







Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Berita Semasa

3 comments

  1. nurmisnan September 22, 2011 at 10:45 AM

    Hmmmm... kes histeria atau sampukan dari sekolah
    perkara biasa. Lemah semangat memang senang terkena...

    Best Blogger Tips
  2. ieda =.= September 22, 2011 at 11:07 AM

    hukhuk..sangat seram..xleh bayangkan..@_@

    Best Blogger Tips
  3. Anonymous September 22, 2011 at 1:14 PM

    uis
    serammnyye

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat