0

dR Rozmey & Ferrari F430

Filled under : Dunia Hiburan


Kereta mewah pasti menjadi kegilaan semua orang tak kira semua lapisan masyarakat. Bagi yang berkemampuan, impian pasti menjadi kenyataan untuk memilikinya sebuah, begitu juga dengan Dr Jus Mate 5 kita, dengan Ferrari f430 dia, pasti mengaumkan telinga kita apabila mendengar deruman enjin dia. Credit to gilerkentang 

Elegan, Stylo, Bergaya, Macho dan Laju, itulah ungkapan yang di lontarkan peminat-peminat kepada Datuk dR.ROZMEY CHE DIN bila mereka terdengar deruman Kereta idaman ramai Ferrari f430 milik DDR.





Bagi anda yang biasa menonton siri top gear pasti tahu akan kehebatan enjin Ferrari F430 yang menggunakan ciri-ciri enjin 4.3L V8 petrol yang berasal dari reka bentuk yang dikongsi bersama Ferrari / Maserati. Loji kuasa baru ini adalah peningkatan yang ketara untuk Ferrari: semua V8s Ferrari sebelumnya merupakan program perlumbaan Dino tahun 1950-an.


Kini Ferarri F430 telah menjadi milik Datuk dR.ROZMEY CHE DIN atau panggilan mesra beliau DDR, kini DDR melangkah laju dengan penuh bergaya yakin dan sekaligus melambangkan perniagaan yang semakin maju hari demi hari.






Asalkan rezeki yang kita cari itu halal dan kita pandai menggunakannya dijalan yang betul, tidak mustahil kita pun akan dapat rasa pakai kereta macam ni.. saya tak hairan pun sebenarnya, naik kereta biasa pun sampai juga ke rumah.. hehe



Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Dunia Hiburan

0 comments

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat