6

(Sadis) Seorang Lelaki Diseret Dalam Keadaan Bogel Sebelum Dibakar

Filled under : Berita Semasa

Sedih tengok bila ada masnusia yang dikenakan hukuman yang boleh diibaratkan seperti mendera binatang. Saya tidak pasti apa hukuman yang dijalankan sebenarnya terhadap lelaki ini dan apa sebab dia dilakukan sebegini. Sumber dipetik dari Zon Bebas.






Dimana kejadian ini berlaku tidak pula diketahui. Begitu juga dengan kesalahannya. Tapi apa yang pasti, dia telah dipukul dengan teruk sekali, diseret dalam keadaan bogel di atas jalan raya dan kemudian dibakar di tempat awam.





Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Berita Semasa

6 comments

  1. >Misz Farah..?< September 19, 2011 at 11:30 AM

    kejaaaaamnyer! >.<

    Best Blogger Tips
  2. amirahjamal September 20, 2011 at 12:18 PM

    sampai nye hati . sedihh tgk !

    Best Blogger Tips
  3. Anonymous October 23, 2011 at 5:44 PM

    PENULIS BLOG NI, KALO NK TULIS BLOG, ADALAH JD TGGUNGJWAB UTK TERANGKAN SEBERAPA BYK YG BOLEH ATAU PEMBACA X KAN DAPAT APA2 MESEJ DAN INFO PUN, TERIMA KASIH.

    Best Blogger Tips
  4. Ibnushukran October 23, 2011 at 6:08 PM

    @Anonymous

    thnks atas advice saudara, insyaAllah saya akn perbaiki mutu pnulisan saya..

    lgipun maklumat ini saya ambil dari sumber y tlah sy bcklink kan diatas, untuk mklmuman saudara anonymous la, so mklumat itu sy berikn bersumber dripda blog tersebut... harap faham.. :)

    Best Blogger Tips
  5. NuDeaN Abdullah May 30, 2013 at 9:13 AM

    Mereka ni ingat laki tu anak patung ke? Ngra mereka xde undang2 ke sesuka ht je nak jatuhkn hkuman ke ats org lain.. Teruk btul lh..

    Best Blogger Tips
  6. NuDeaN Abdullah May 30, 2013 at 9:17 AM

    Mereka ni ingat laki tu anak patung ke? Ngra mereka xde undang2 ke sesuka ht je nak jatuhkn hkuman ke ats org lain.. Teruk btul lh..

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat