0

Tiga Beradik Jual Tubuh Sebagai 'call girl'

Filled under : Berita Semasa




TERLUPA batasan agama untuk menjadi panduan hidup, tiga beradik yang mulanya ke pusat hiburan untuk berhibur dan mempunyai kekasih sebagai pengubat sunyi akhirnya hanyut dek godaan syaitan hingga ada yang sanggup menjual tubuh.
Disebabkan limpahan wang yang mampu diraih dengan mudah juga membuat ada antara tiga beradik liar dari Georgetown, Pulau Pinang itu rela menjadi “call girl” bagi dengan melayan lelaki kaya, kacak dan berkereta mewah hingga ke ranjang.
Wartawan Metro Ahad, Zuhainy Zulkifli berkesempatan bertemu dengan tiga beradik ini untuk mendengar sendiri pengalaman dan luahan rasa mereka.


Ikuti kisah selanjutnya dimana mereka menceritakan kisah kotor mereka dan bagaimana mereka kehilangan DARA dengan mudah dinodai oleh lelaki, boleh baca di [SINI]






Masih banyak lagi aktiviti bebas yang sangat teruk diluar yang belum diketahui umum, ini kisah yang telah diceritakan namun pasti masih ada lagi kisah yang masih belum diceritakan. Sungguh sedih bila mendengar cara pergaulan mereka yang sangat teruk sehingga tidak menggambarkan mereka ialah seorang melayu yang beragama Islam.


Saya cukup kesiankan ibubapa mereka, tidak samaada ini merupakan salah mereka atau bukan. Mungkin perkara ini mereka tidak tahu kerana anak mereka pandai menyembunyikan perkara ini daripada diketahui. Bayangkan segala perbuatan wanita yang masih belum ditangan suami adalah ditanggung ayah, mahu ke korang nak tarik ayah ngan abang masa kat neraka nanti, kasihanilah mereka. Insaflah dari lakukan dosa besar ini.


Semoga Allah swt lindungi keluarga kita dari segala perbuatan sebegini dan harap Allah swt mengurniakan hidayah kepada mereka yang telah terbabit dalam maksiat ini. Semoga Hudud menjadi jalan penyelesaian terhadap perkara ini.. insyaAllah~









Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Berita Semasa

0 comments

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat