7

Korang pernah tiru EXAM tak???..

Filled under : Oh Lawak

Assalamualaikum

korang pernah meniru tak dalam exam atau test??.
jangan senyum2..
sy anda semua baik kan, xde wat bende 2 semua..
kan.. kan.. kan.. hehe


adakah korang macam ni...



tak kan... hehe..

kalau betul korang macam ni..
sy ada satu cara nak atasi masalah ni..



" man.. apsal gelap ni man ???.. "
hahaha

Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Oh Lawak

7 comments

  1. mykhalis March 19, 2011 at 1:26 PM

    khalis pernah je..haha.. maklumle..bukan budak pandai..selamat tak pernah kantoi..hehe

    Best Blogger Tips
  2. Ibnushukran March 19, 2011 at 1:33 PM

    haha.. ye2 j xpandai..
    biase la 2 mniru skit2, kdang2 bukan xstudy, just terlepas pndang tibe2 kluar plak kt test paper.. hehe

    Best Blogger Tips
  3. rj Etika March 19, 2011 at 4:41 PM

    hahahahaha...gile kelakar kalau dalam exam hall tu tibe-tibe ade satu kepala pakai macam kat atas tu. hahahaha~

    Best Blogger Tips
  4. Ibnushukran March 19, 2011 at 5:31 PM

    haha.. sruh r lecturer korang buat.. mau berpeluh muka,mata pun bole jdi juling.. haha

    Best Blogger Tips
  5. sayalah shelly March 20, 2011 at 5:21 PM

    haha...dasyatnya lelaki tu sampai sanggup wat lagi 1 tangan...hekhekhek

    Best Blogger Tips
  6. Ibnushukran March 20, 2011 at 5:46 PM

    haha.. itulah tektik cik shelly... pandai tol depa ni.. hehe

    Best Blogger Tips
  7. Lynn Matata May 2, 2011 at 8:14 AM

    final xde la wt cm 2.. time test je.. biasala tamak nk kutip carry mark byk..hehee

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat