2

Penangkapan Haiwan Pemangsa

Filled under : Oh Terbaik

Assalamualaikum dan selamat pagi semua
kita selalu tengok pak cik2 kita g tangkap ikan.. tp korang nak tau tak haiwan ciptaan Allah swt mempunyai satu kehebatan teknik menangkap mangsa yang manusia tiada. Mereka cukup hebat dalam menangkap mangsa mereka.. hishh.. dasyat2(nazmi rajalawak)..hehe.. apa2 pun korang layan je la gambar di bawah ni.. Oh terbaik.. ^_^





















Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Oh Terbaik

2 comments

  1. anisyafrina May 10, 2011 at 2:19 PM

    pic yang last tu.. ngeee.... muat ke mulut ular tu nak makan ikan?

    Best Blogger Tips
  2. Ibnushukran May 10, 2011 at 2:45 PM

    haha.. 2 bajet badan besar je,silap2 dia kne makan ngan ikan 2..

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat