4

2 in 1 = BE + 300th.. Terima kasih semua!!!

Filled under : Follower Awards , Nuffnang Malaysia

Assalamualaikum
happynya aku hari ini!!!
hari ni bkak2 nuffnang, tngok kt Buffered Earnings column..
rupa2 nya telah bertambah satu lagi aku punye campaign kt ibnushukran.blogs
huhu.. Alhamdulillah..
bagi blogger no0b mcm sy mmng agak terasa gembira la klu diberi pemberian mcm ni oleh Nuffnang..hehe
Thanks mr.Nuffnang

minggu lepas dua.. hari ni Maxis iPhone telah masuk ke rumah Ibnushukran..
Thanks Maxis iPhone!!!
---------------------------------------------------------------------------------------------
Satu lagi berita gembira untuk blog Ibnushukran ialah jumlah followers telah meningkat kepada 300..
agak skit lagi kan bagi korang semua, tp ini sudah cukup banyak bagi sy..
hehehe..
dari masa ke semasa sy akan terjah blog anda semua ea.. 


Terima kasih dan tahniah kepada Nur-nba ..
Thanks Cikgu.. (beliau kerja cikgu k0t.. hehe)
j0m ramai2 terjah bl0g beliau!!!

okay.. 
lastly.. Thanks Nuffnang and Cikgu Nur 
Thanks semua pengunjung dan followers ibnushukran.blogs
peace.. Assalamualaikum



Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Follower Awards , Nuffnang Malaysia

4 comments

  1. mykhalis March 24, 2011 at 1:27 PM

    sronoknye..follower ramai,, BE dapat..ehhe..blgger ramah,,hensem dan soleh sape la yg tak berkenan..leh amik jadi adik ipar nie..heee

    Meja belajar untuk dapatkan 10A

    Best Blogger Tips
  2. Ibnushukran March 24, 2011 at 3:50 PM

    @mykhalis
    haha.. apa la en khalis,mne ada seme 2.. xde spe pun y berkenan.. hehe

    Best Blogger Tips
  3. nba-Nur March 24, 2011 at 7:12 PM

    Tahniah kerana dapat BE dan terima kasih kerana buat entri khas untuk Kak Nur.. Salam perkenalan..

    Best Blogger Tips
  4. Ibnushukran March 24, 2011 at 9:21 PM

    @nba-Nur
    thanks kak Nur.. salam perkenalan jga.. :)

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat