17

Ular Phyton telan manusia hidup-hidup

Filled under : Oh Seram

Seram betul tengok ular makan orang hidup-hidup. Satu info dan gambar yang sy dapat dari siasahkini, seekor Ular Phyton menelan hidup-hidup seorang lelaki, dijumpai di dalam perut ular terbabit seorang lelaki yang masih lagi berseluar dan mayatnya masih elok. 


Mungkin ni gambar lama, tp seram betul tengok ular besor macam tu, nak pegang ular sawa jinak yang kecik tu pun geli geleman dibuatnya, ni kan nk jumpa ul0r besor macam ni.. argggghhh.. nasib baik umah tinggi.. hehe.. (jangan cakap besar ye!)









Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Oh Seram

17 comments

  1. Cik Teddy July 7, 2011 at 8:58 PM

    Ya Allah..seram lorh cik tengok..isk,rse trbayang mcm mane la org yg ditelan tu ek..seksa dimakan mcm tu..ngee~

    Best Blogger Tips
  2. >Misz Farah..?< July 7, 2011 at 9:08 PM

    choy! sdgkan ular plastik pun dah campak jauh2..inikan pula ular besa gedabak ni. aig0o.. naik bulu roma ni.. >.<'

    Best Blogger Tips
  3. Nur Misnan July 7, 2011 at 9:27 PM

    subhanAllah.. teringat kes
    ular saiz begini menelan
    budak sekolah di negeri pahang...

    dgr ceta mereka tutup mulut..
    tapi tersebar juga...

    Best Blogger Tips
  4. Mrs.Yie July 7, 2011 at 10:46 PM

    ish..ngerinya dik..geli la..

    Best Blogger Tips
  5. the phantom kid July 7, 2011 at 11:44 PM

    takot la wan tengok ular telan manusia nie..ngeri aku tengok

    Best Blogger Tips
  6. Ibnushukran July 8, 2011 at 12:02 AM

    @Cik Teddy

    mesti mngsa tu mati kelemasan.. seksa betul.. uhuu

    Best Blogger Tips
  7. Ibnushukran July 8, 2011 at 12:03 AM

    @misz farah

    haha.. klu besor macam ni mmng xdapt campak da, kne lari dulu..

    Best Blogger Tips
  8. Ibnushukran July 8, 2011 at 12:04 AM

    @Nur Misnan

    yeke sis.. kt mana tu, biasa la kawasann kg bnyak la ular2 beso macam ni..

    Best Blogger Tips
  9. Ibnushukran July 8, 2011 at 12:04 AM

    @Mrs.Yie

    ngeri ke kak, cpat tutup mata!.. haha

    Best Blogger Tips
  10. Ibnushukran July 8, 2011 at 12:05 AM

    @the phantom kid

    aku pun ngri pidah oit.. klu jumpo ni mau lari seribu lngkah.. haha

    Best Blogger Tips
  11. fara ain July 8, 2011 at 12:15 AM

    besaq nya ular 2 huhu

    Best Blogger Tips
  12. ::blog anak jawer:: July 8, 2011 at 11:53 AM

    betul ke ni... seram tu...eeii...

    -Yok mampir diluk = ”pujian melambung... syukran jazilan..

    Best Blogger Tips
  13. princess taiping July 8, 2011 at 2:52 PM

    menakutkan....

    Best Blogger Tips
  14. Ibnushukran July 9, 2011 at 1:04 PM

    @fara ain

    kecik je fara, boleh la telan manusia.. hehe

    Best Blogger Tips
  15. Ibnushukran July 9, 2011 at 1:05 PM

    @::blog anak jawer::

    seram sejuk bro AJ.. beso tu.. haha

    Best Blogger Tips
  16. Ibnushukran July 9, 2011 at 1:05 PM

    @princess taiping

    menakutkan dan mnggelikan.. ho3~

    Best Blogger Tips
  17. sham July 19, 2011 at 10:38 AM

    aduhaiii... nasib malang betul...

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat