5

Buffered Earnings for the FIRST TIME!!!

Filled under : Nuffnang Malaysia

Assalamualaikum
apa khabar korang semua??
aku betul2 happy skrang ni.. haha..
petang ni merupakan hari pertama aku dapat Buffered Earnings column..


aku tahu korang semua dah biasa dapat benda ni, tapi sejak aku 
berbl0gging pada Oktober 2010 dan join Nuffnang Jan 2011,ni merupakan kali pertama Ibnushukran dapat.. hehe.. 2 pun nk kec0h..


FIRST TIME!!!



Thanks you NUFFNANG
Thanks you AirAsiaX New Zealand(india)
memang terbaik dari ladang.. hehe
korang2 rajin2 lah wat investment dalam tabung IBNUSHUKRAN ye.. hehe
okay.. have a nice day.. peace.. Assalamualaikum.. ^_^


Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Nuffnang Malaysia

5 comments

  1. mykhalis March 16, 2011 at 6:28 PM

    wahh..tak lama lagik leh la belanje nie..heh..tahniah bro..tahniah..lama tak on9 ke?

    Best Blogger Tips
  2. Ibnushukran March 16, 2011 at 6:50 PM

    haha.. mne la dapt bnyak en.khalis,baru j mula ni.. blogger n0ob j baru.. xde r lme xon9,ntah la npe bru skrang dpt BE..

    Best Blogger Tips
  3. saya_arief March 18, 2011 at 10:51 PM

    tahniah2..
    memang ramai yang carik BE ni.
    :D

    Best Blogger Tips
  4. Ibnushukran March 18, 2011 at 11:13 PM

    haha... thanks bro arief..
    blogger n0ob cam sy ni mmng jakun skit klu dapat bnde2 mcm ni... haha

    Best Blogger Tips
  5. iduraz April 25, 2011 at 12:48 AM

    akak tkder pon BE..dik, bagi tips!hehe

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat