2

Scenery di air terjun LATA BAYU

Filled under : Photography Gallery

Assalamualaikum..
penat betul hari ni.. korang apa khabr sihat kan??.. skrang ni ramai yang demam c0z cuaca pun tak menentu, badan kita kadang2 tak boleh menerima perubahan cuaca secara mendadak, tu yang badan xsihat j,selesama la, demam la.. moga kita dalam perlindungan Allah swt..
pagi tadi berksempatan pergi mandi air terjun LATA BAYU, Kedah dengan kawan2.. perjalanan cuma mengambil masa selama 1 jam dari Bukit Mertajam ke Lata Bayu. Puas2 mandi, pastu balik n sampai kt umah semula dalam pukul 2 lebih..


ni antara gambar scenery kt Lata Bayu...









Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Photography Gallery

2 comments

  1. Hafriz Mohamad March 12, 2011 at 10:13 PM

    fuyyoo~
    mcm best! tp..mcm prnah gi jer tmpat nih.. tp, ble sbut bukit mrtajam..mmg sah2 la aku x prnah gi lata kt c2..hehe

    prkongsian foto yg mnarik! ^_^

    Best Blogger Tips
  2. Ibnushukran March 12, 2011 at 10:30 PM

    haha.. 2 lata lain k0t saudara hafriz.. lata Bayu kt Kedah.. thanks sudi melihat gambar.. :)

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat