0

'GUA IKUT ENTA THE MOVIE' Dibintangi Penceramah Terkenal Ustaz Azhar Idrus

Filled under : Dunia Hiburan



Setelah banyak terbitan filem hasil daripada garapan pengarah anak tempatan kita dalam menghasilkan filem untuk memuaskan peminat filem di Malaysia.


Namun seperti yang kita tahu, kebanyakan filem sekrang sangat menjengkelkan kerana banyak memaparkan aksi yang tidak sepatutnya ditayangkan umum kerana ia saeakan mendidik remaja dengan adengan yang tidak sepatutnya.


Ditambah lagi dengan filem tahyul mahyul yang bagi saya ianya hanyalah akan memberi impak negatif kepada rakyat terutamanya golongan kanak-kanak.


Pemuda Pas kini telah menghasilkan satu filem yang bertajuk Gua Ikut Enta The Movie yang akan menampilkan Ustaz Nik Mohamad Abduh, Ustaz Riduan Mohd Nor, Kamal, Man John, Ust Azhar Idrus dan ramai lagi.






Adakah mampu filem ini mendatangkan impak besar beserta impak positif kepada rakyat Malaysia?. Filem Gua Ikut Enta The Movie akan ditayangkan pada umum bermula minggu ini.

Harap filem ini akan memberikan kelainan dari segi motif, jalan cerita dan plot yang disampaikan supaya dapat memberi mesej yang bergunA dan berkesan kepada rakyat.







Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Dunia Hiburan

0 comments

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat