10

Oh! Pelik-Ikan aneh berbibir dan bergigi seperti manusia

Filled under : Oh Pelik Tapi Benar

Assalamualaikum semua.. semua pernah makan ikan bukan, pelbagai jenis ikan yang terdapat di dalam dunia ni. Ada yang ganas, ada yang jinak, ada yang comel , ada yang kurang comel.

 Tapi kali ni sy nak tunjukkan pada korang sejenis ikan yang baru pertama kali sy melihat dan paling penting sy ngeri melihatnya.. huhu.. 
semua atas izinNya, Allahu Akhbar..





apa yang cuba disampaikan dalam gambAr ini ialah bentuk BIBIR, GIGI dan MULUT ikan ini seakan mulut manusia, okay, cuba pegang mulut masing2, sama tak.. hehe..  acah je..

apa pun persamaan mulut ikan ini tidak ada ada kuasa yang lain melainkan Kekuasaan Allah swt. 




Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Oh Pelik Tapi Benar

10 comments

  1. Bui Idzra Ryn July 5, 2011 at 1:57 PM

    subhanallah..kuasa Allah,kun faya kun..

    Best Blogger Tips
  2. Nur Misnan July 5, 2011 at 5:24 PM

    SubhanAllah... besar sungguh ciptaan-Nya
    memang benar, bibir, gg dan mulut
    seperti kita... "Anjat bobot" (sepah version)

    Best Blogger Tips
  3. Ibnushukran July 5, 2011 at 5:36 PM

    @Bui Idzra Ryn

    kun faya kun.. ats khndakNya, sgla makhluk adlh ciptaanNya..

    Best Blogger Tips
  4. Ibnushukran July 5, 2011 at 5:37 PM

    @Nur Misnan

    anjat boboy.. hehe.. mmng sama kan, takut sy nk tngok..

    Best Blogger Tips
  5. MuNiRaH July 5, 2011 at 5:44 PM

    siyes ngeri...

    Best Blogger Tips
  6. Rozuan Ismail July 5, 2011 at 6:12 PM

    kenapa gigi dia kuning?

    Best Blogger Tips
  7. schaze zainn July 5, 2011 at 7:19 PM

    gigi ikan ni kuning.
    mesti isap okok..ekekeke


    p/s: kuasa Allah yg menciptakan makhluknya ^^,

    Best Blogger Tips
  8. Ibnushukran July 5, 2011 at 10:19 PM

    @MuNiRaH

    mmng ngeri klu bela kt aquarium umah,klu makan??.. huhu.. takut..

    Best Blogger Tips
  9. Ibnushukran July 5, 2011 at 10:19 PM

    @Rozuan Ismail

    dia xpakai ubat gigi kayu sugi.. hehe

    Best Blogger Tips
  10. Ibnushukran July 5, 2011 at 10:20 PM

    @schaze zainn

    mngkin la schaze.. tngok bibir pun itam tu.. ikan ni msti perokok tegar kt dalam air .. haha

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat