18

Alhamdulillah,Nur Fazura niat kekal bertudung selepas Tahajjud Cinta

Filled under : Berita Semasa , Dunia Hiburan

Assalamualaikum

Lega bila dengar lagi ramai aris yang sudah peroleh hidayah dan ada yang juga yang berniat untuk bertudung. Muka dah cantik , manis, tapi jika bertudung subhanaAllah, lagi bertambah kemanisan tu. Saya harap lagi ramai artis yang berhajat berubah dan menutup aurat, bukan hanya sekadar omong kosong dan sabagainya, harap istiqamah dalam perkara mulia macam ini.

Nur Fazura, artis yang bakal mengenakan tudung selepas pengambaraan filem Tahajjud Cinta dimana dia diperlukan untuk seorang melakonkan watak wanita bertudung. Semoga dalam dialog dan watak yang baik dimainkan dapat diserap dalam diri seseorang pelakon tersebut seperti Fazura. Cantiklah bila Fazura bertudung!


Apabila memakai jubah dan purdah semasa di Jordan untuk beberapa babak dalam Tahajjud Cinta, saya berasa sangat selesa walaupun pada hakikatnya cuaca di sana tidak seperti di Malaysia. Pada mulanya agak janggal juga mengenakan pakaian Muslimah itu, namun semua itu dapat diatasi dengan bantuan pengarah dan rakan lain dan tiada sebarang masalah sepanjang tempoh penggambaran. Mungkin itu hikmahnya, untuk saya bertudung selepas ini walaupun hanya ringkas saja. Insya-Allah [SUMBER]

Kata-kata Fazura yang tentang isu ini. Saya harap dia akan istiqamah dalam hal ini dan tidak membuatkan perkara ini hanya main-main. Tahniah kepada pengarah yang berjaya mengeluarkan watak yang muslimah seperti ini





Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Berita Semasa , Dunia Hiburan

18 comments

  1. khadijah July 14, 2011 at 3:42 PM

    moga fazura terus bertudung.. dia mmg sgt cantik pakai tudung.. suke sangat dia..

    Best Blogger Tips
  2. Nur Misnan July 14, 2011 at 4:01 PM

    Alhamdulillah... inilah dia contoh terbaek
    utk diteladani... jgn menganggap artis itu seksi
    tetapi kosong dihati.. sedangkan artis yg
    dianggap sempurna dimata mansyarakat masih lg
    tidak tutup sempurna... hidayah sentiasa ada
    dimana2 jika kita tanamkan niat dan mencari...

    Best Blogger Tips
  3. ~~Ticer Wann~~ July 14, 2011 at 4:45 PM

    alhamdulillah.. moga dipermudahkan... :) sweet lagi dia bertudung kan...

    Best Blogger Tips
  4. dzafira July 14, 2011 at 8:45 PM

    Cantik betol fazura... Serius suka sgt tgk dia..

    Best Blogger Tips
  5. Niena Pengembara Ilahi July 15, 2011 at 9:25 AM

    Alhamdulillah kn cntik begitu.. smoga berkekalan... bila plak artis yg lain ye, lisa surihani..? fauziah ghous? erm

    Best Blogger Tips
  6. princess taiping July 15, 2011 at 10:26 AM

    alhamdulillah...mmg bertmbh cntik klu bertudung....

    Best Blogger Tips
  7. sham July 15, 2011 at 10:56 AM

    makin ayu laa nanti bila dah bertudung...

    Best Blogger Tips
  8. ~nsar~ July 15, 2011 at 12:11 PM

    haaa macam ni baru besss.. selaku pelakon selaku pendakwah.. ni pelakon pun hancur.. errr.. hehe

    Best Blogger Tips
  9. hatikubaik-mohdhazlan Dreadlock July 15, 2011 at 9:15 PM

    cantik pun bertudung ..suka2 :)

    Best Blogger Tips
  10. Lydia Miza(Aidyl Azim) July 15, 2011 at 9:26 PM

    fazura nmpk sgt manis memakai abaya dan tudung.moga dia kuat dgn dugaan dan godaan luar.

    Best Blogger Tips
  11. fadwa daud July 15, 2011 at 10:25 PM

    baru habis tgk tahajjud cinta..mmg cntik dia pkai tudung,alhadulillah, penghijrahan yang baik..

    Best Blogger Tips
  12. puanbee July 15, 2011 at 10:30 PM

    baguslah kalau mcm tu ..yg penting niat dihati kan

    Best Blogger Tips
  13. lynda salim July 15, 2011 at 11:04 PM

    semoga berkekalan hendaknya :)

    selonggok kerusi

    Best Blogger Tips
  14. Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil July 15, 2011 at 11:15 PM

    dia mmg cntik naturally ...

    pakai tudung lg lah...berseri...alhmdllh hidayah Allah tlh dtg ;)

    Best Blogger Tips
  15. Cik Teddy July 16, 2011 at 2:57 PM

    amin!

    Best Blogger Tips
  16. cik aisha July 17, 2011 at 8:28 PM

    alhamdulillah...kalau dia btl2 nk bertudung...sebab berlakon tahajjud cinta dia dpt hidayah...:)

    Best Blogger Tips
  17. Nana Liyana July 18, 2011 at 11:10 AM

    wahh Alhamdulillah. sesungguhnya hdayah itu milik Allah :) :)

    Best Blogger Tips
  18. Anonymous March 3, 2012 at 9:46 PM

    asaseef

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat