5

Klip Video Karma Faizal Tahir melampau?

Filled under : Dunia Hiburan



Assalamualaikum

Saya baru terbaca artikel di dalam Berita Harian yang memaparkan tajuk Dengarnya... Klip video baru Faizal Tahir melampau? [SINI]. Selepas membaca artikel tersebut saya terus mencari di Youtube dan melihat sendiri. Bagi pendapat saya, video klip yang tersebut sememangnnya satu video yang agak ganas dan ngeri kerana memaparkan satu kes pembunuhan anak terhadap ayahnya setelah ayahnya pulang ke rumah setelah dilepaskan dari penjara. Motif pembunuhan ialah dendam yang sekian lama kerana bapanya menggunakan dia (iqa mentor) sebagai satu pendapatan dengan melacurkan anaknya.

Insiden yang dipaparkan merupakan satu gambaran realiti kehidupan, seakan-akan pembunuhan satu jalan yang sepatutnya digunakan. Tapi diakhirnya perempuan tersebut dimasukkan ke penjara di atas kesalahan membunuh tersebut. Saya sendiri terkejut dengan tindakan anak membunuh bapa tersebut, tak disangka bahawa anak itu akan membunuh bapanya. Video klip yang memaparkan insiden yang agak kejam saya. Bapanya mungkin sudah berubah, tapi hayatnya habis begitu sahaja. Kan best kalau ending video Karma ini merupakan ending yang baik, anak dan bapa sudah rapat dan bahagia setelah bapanya bertaubat. kan.. huhu



Video Klip Karma




p/s: hanya pandangan peribadi saya, klip video yang cantik dan kemas tapi sedikit ending yang agak mengerikan jiwa saya.. hehe.. apa pun suara faizal Tahir memang the best, vokal yang mantap.. suka tol dengar tone suara dia..







Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Dunia Hiburan

5 comments

  1. Cikrosecute July 18, 2011 at 1:17 PM

    I LIKE FAIZAl TAHIR hihihi

    Best Blogger Tips
  2. Niena Muhammad July 18, 2011 at 2:31 PM

    suka suara dia je... :]

    Best Blogger Tips
  3. Ibnushukran July 18, 2011 at 11:28 PM

    @Cik Rose Cute

    sama la kita cik rose.. :)

    Best Blogger Tips
  4. Ibnushukran July 18, 2011 at 11:29 PM

    @Niena Pengembara Ilahi

    vokal terbaik kan.. :D

    Best Blogger Tips
  5. Niena Muhammad July 19, 2011 at 9:00 AM

    a'ah....

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat