12

Terkini! Iwan Dangdut kini sudah berubah

Filled under : Dunia Hiburan

Alhamdulillah.. sekarang sudah ramai sy lihat kebanyakan artis kini sudah peroleh hidayah Allah swt ke dalam hati mereka. Sy mendapat info dari Zonartis bahawa Iwan Dangdut juga telah berada di landasan Islam yang sebenar. 


Mungkin Iwan pada zaman popular, sy masih lagi kecik, tp nama Iwan cukup besar dalam industri dangdut kita suatu masa dahulu, kini segalanya telah dibuang dan dia kini menjadi insan baru.


Iwan juga kini dikhabarkan akan memperjuangkan lagu yang berkonsep ketuhanan dan sy harap imej dan perubahan serta perjuangan seni dalam bentuk keIslaman ini akan mengubah ramai lagi artis dan juga orang ramai kearah kebaikan,InsyaAllah.










Gambar terbaru Iwan dengan imej baru, dan juga berserban.. subhanAllah.. moga kita semua juga akan dipertingkatkan iman dan tidak dipesongkan iman kita oleh Allah swt ,InsyaAllah..





Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Dunia Hiburan

12 comments

  1. sham July 6, 2011 at 4:29 PM

    alhamdulillah... ramai jugak artis skang yg sudah bertaubat...

    Segmen Simple : Jom Komen Entry Saya

    Best Blogger Tips
  2. mykhalis July 6, 2011 at 6:52 PM

    kita tak tahu apa yg brelaku pada orang yg kita anggap suka wat maksiat..sedangkan diri kita tak berubahpun..

    Best Blogger Tips
  3. Cik Teddy July 6, 2011 at 9:04 PM

    stuju ngan sham^_^

    Best Blogger Tips
  4. schaze zainn July 6, 2011 at 9:11 PM

    ramai jugak artis dah berubah.


    AMIN =D

    Best Blogger Tips
  5. Ibnushukran July 6, 2011 at 11:25 PM

    @sham

    moga akn bertambah lagi.. :)

    Best Blogger Tips
  6. Ibnushukran July 6, 2011 at 11:25 PM

    @mykhalis

    harap kita jg akn berubah..

    Best Blogger Tips
  7. Ibnushukran July 6, 2011 at 11:25 PM

    @Cik Teddy

    stuju angkat tangan.. huhu

    Best Blogger Tips
  8. Ibnushukran July 6, 2011 at 11:26 PM

    @schaze zainn

    alhamdulillah.. :)

    Best Blogger Tips
  9. Edy Zaidi July 7, 2011 at 8:50 AM

    alhamdulillah..

    Best Blogger Tips
  10. Mrs.Yie July 7, 2011 at 8:53 AM

    alhamdulillah seorang lagi artis sudah berubah..harap2 berkekalan la macam ni..jangan hangat2 tai ayam saja macam seorang artis lelaki tu..malas nak sebut..dosa..hehe

    Best Blogger Tips
  11. Ibnushukran July 7, 2011 at 12:13 PM

    @Edy Zaidi

    alhamdulillah bro edy.. :)

    Best Blogger Tips
  12. Ibnushukran July 7, 2011 at 12:14 PM

    @Mrs.Yie

    huhu.. siapa tu kak, xpe2, mungkin suatu hari nnti dia betul akn berubah.. apa2 kita doakan y terbaik untuk kita sesma muslim.. :)

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat