16

[PIC] Koleksi hidupan gergasi di lautan.

Filled under : Oh Terbaik

“Allahlah yang telah menundukkan lautan untukmu supaya kapal-kapal dapat berlayar padanya dengan seizin-Nya supaya kamu dapat mencari sebagian karunia-Nya dan mudah mudahan kamu bersyukur”. Dan Dia menundukkan untukmu apa yang ada di langit dan apa apa yang ada di bumi semuanya sebagai rahmat dari pada-Nya. Sesungguhnya pada yang demikian itu benar benar terdapat tanda tanda kekuasaan Allah bagi kaum yang bersyukur”. (Al Jatsiah ayat 12&13)


























Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Oh Terbaik

16 comments

  1. kucarkacir April 20, 2011 at 9:51 PM

    err..
    nak tanyer..
    nape gambar yang awal2 tuu..
    ade gmbar artis kat tepi?

    Best Blogger Tips
  2. Abang Long April 20, 2011 at 10:44 PM

    Salam...subhanallah! Ngeri pun ada gak..

    Best Blogger Tips
  3. MiSz fiFiEyQa April 20, 2011 at 11:43 PM

    ee..seriau la pulak tengok ikan2 tu...besar2 gile..gmbr yg 1st sekali tu gmbr ikan jugak ke??nmpk ganas semacam je..

    Best Blogger Tips
  4. Ibnushukran April 21, 2011 at 12:07 AM

    @kucarkacir

    entoh ler.. hehe
    xtaw la plak, mngkin 2 ikan fav dorang k0t.. ;p

    Best Blogger Tips
  5. Ibnushukran April 21, 2011 at 12:07 AM

    @Abang Long

    2 la abg long,sy tengok pun ngeri jgk.. huhu

    Best Blogger Tips
  6. Ibnushukran April 21, 2011 at 12:09 AM

    @MiSz fiFiEyQa

    seriau jgk tngok ikan2 bes0r mcm 2.. huhu..
    rasanya ikan jgk,mngkin ikan laut dalam,kt laut dalam kan ikan mmng pelik rupa dorang.. 2 semua kuasa Allah swt.. rasanya mmng ada.. :)

    Best Blogger Tips
  7. Miss Shikio April 21, 2011 at 10:59 AM

    ikan tu x mkn diorg ka?

    hahahha~ herbivor kowt! errkk? >_<

    Best Blogger Tips
  8. Ibnushukran April 21, 2011 at 11:29 AM

    @Miss Shikio

    ikan 2 xnak daging orang.. hehe
    herbivor???.. hahaha.. xtaw la..

    Best Blogger Tips
  9. ~nsar~ April 21, 2011 at 12:40 PM

    waaa kalau buat kenduri ni.. makan seratus oarang pun tak abih...

    Best Blogger Tips
  10. Fatma Diyana MB. April 21, 2011 at 4:26 PM

    ciptaan Allah. ♥

    Best Blogger Tips
  11. Cik Teddy April 21, 2011 at 6:10 PM

    grr..takot tngok

    Best Blogger Tips
  12. Ibnushukran April 21, 2011 at 8:35 PM

    @~nsar~

    haha.. save bajet da 2.. masak sekor je pun da ckup.. :D

    Best Blogger Tips
  13. Ibnushukran April 21, 2011 at 8:36 PM

    @Fatma Diyana MB.

    subhanAllah.. segalanya ciptaan dariNya.. :)

    Best Blogger Tips
  14. Ibnushukran April 21, 2011 at 8:38 PM

    @Cik Teddy

    tutup mata cik .. >_< .. hehe

    Best Blogger Tips
  15. Nurul Ashikin April 22, 2011 at 5:41 PM

    maha suci ALLAH~

    Best Blogger Tips
  16. Nur Misnan April 22, 2011 at 9:09 PM

    masyaAllah... atutttnya

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat