6

Corak bulu yang GILA di badan.

Filled under : Oh Pelik Tapi Benar

Assalamualaikum
hari sy nk post gambar yang agak seksi dan seksa sikit..
sy nak tunjukkan satu tabiat orang-orang yang mempunyai bulu badan yang agak lebat iaitu dengan membuat satu corak dan lukisan yang pelik2 di badan mereka.. kreatif sangat kan dorang ni.. haha..
jom tengok antara design yang pernah di buat..
















p/s: jangan lakukan aksi ini di rumah ye.. hehe


Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Oh Pelik Tapi Benar

6 comments

  1. miss ANGIN April 2, 2011 at 4:21 PM

    ni bukan GILA .


    GELI ade ahh . huhuuu

    Best Blogger Tips
  2. Ibnushukran April 2, 2011 at 7:53 PM

    @miss ANGIN

    haha.. bukan seksi ke klu ada bulu dada..;p

    Best Blogger Tips
  3. WakafKita11 April 2, 2011 at 9:32 PM

    uishh.. mengiurkan ! hahaha.. geli seyh

    Best Blogger Tips
  4. Ibnushukran April 2, 2011 at 10:03 PM

    @WakafKita11

    boleh berdarah hidung teng0k bnde ni lame2.. haha.. geli..

    Best Blogger Tips
  5. AtiE aBduLLah April 3, 2011 at 12:33 AM

    euwww sgt menggelikan okey ..HAHA

    Best Blogger Tips
  6. Ibnushukran April 3, 2011 at 11:18 AM

    @AtiE aBduLLah

    yeke.. style 2.. haha.. unik dan kreatif sangat,smpai bulu badan pun boleh buat macam2.. pelik2.. haha

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat