12

Mee Udang Mak Jah Kuala Sepetang

Filled under : Info Kesihatan dan Pemakanan , Pelancongan

Assalamualaikum

pagi sabtu semalam sy berkesempatan ke Perak dengan kawan2 untuk ke rumah saudara kawan kerana saudaranya nak bertunang.
Jadi malam 2 berkesempatan lah pergi ke satu kedai yang agak femes di Perak dan satu Malaysia dengan kelazatan MEE UDANG beserta UDANG yang memang besar dan terbaik sehingga menggigit sudu.. haha
jom layan gambar ni.. MEE UDANG MAK JAH !!!



perhh.. layan..


ni la balasan aku kepada Mak Jah..licin.. he2


Mee ni memang sedap dengan udang yang yang besar,memuaskan lagi hati ni.. huhu..
Kedai Mak Jah terletak di Kuala Sepetang, Taiping, Perak Darul Ridzuan.Terletak di Kampung Menteri berdekatan dengan dewan orang ramai.


Bagi sesiapa nak pergi boleh hubungi sy.. xde lah,gurau je.. kih3~






ibnushukran: kawan-kawan blogger,maaf tak dapat blogwalking ke blog korang coz sibuk jalan2 di Perak,nk on9 pun tak boleh. Petang ahad baru sampai rumah. InsyaAllah ada masa nanti sy datang jenguk.. okay.. Assalamualaikum..





Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Info Kesihatan dan Pemakanan , Pelancongan

12 comments

  1. iduraz April 18, 2011 at 12:41 AM

    besarnyer udang..mahai tak?huhuhu

    Best Blogger Tips
  2. wannurakmal April 18, 2011 at 1:39 AM

    besaonye.. nampak udang lebih dr mee. ke dah nyorok dlm perot mee tu.. haha

    Best Blogger Tips
  3. >Misz Farah..?< April 18, 2011 at 2:23 AM

    nmpk sdap. bape harge mee udang tu? mesti mahal kn? sbb udang ni besar2 lg mahal.

    dlu mkn udang galah kat kelantan kne cas rm 15. tp msak lemak la. huhuhu..

    Best Blogger Tips
  4. princess taiping April 18, 2011 at 9:59 AM

    laa....dtg perak ker??npe xsggah umah,da dekat da ngan mee udang mak jah 2....hehehehe.... da mkn da,mmg besttt...

    Best Blogger Tips
  5. Ibnushukran April 18, 2011 at 11:02 AM

    @iduraz

    besar udang dia,best... hehe
    harga dalm RM 11 ..

    Best Blogger Tips
  6. Ibnushukran April 18, 2011 at 11:03 AM

    @wannurakmal

    aah.. udang bertimbun kt atas,mee ada kt bawah udang, mnyorok..
    ada 8 ketul udang besar.. puas.. huhu

    Best Blogger Tips
  7. Ibnushukran April 18, 2011 at 11:04 AM

    @ misz farah

    mmng sedap, boleh tahan la sbb udang 2 wat puas hati gler.. huhu
    harga 11 hinggit shj.. :)

    Best Blogger Tips
  8. Ibnushukran April 18, 2011 at 11:06 AM

    @princess taiping

    da dekat dengan umah yep.. aah kan,kdai mak jah kt taiping la kan princess taiping.. haha..
    insyaAllah len kali singgah.. :)

    Best Blogger Tips
  9. Fatma Diyana MB. April 18, 2011 at 12:29 PM

    wahh bestnyaaa. udang dia gemuk-gemuk :DD

    Best Blogger Tips
  10. NuRuLiZzATi kHaLiD April 18, 2011 at 9:35 PM

    sedap gilee...bila kau nak belanja aku iwan??grr!!!!

    Best Blogger Tips
  11. Ibnushukran April 19, 2011 at 7:50 AM

    @Fatma Diyana MB.

    aah.. udang dia seme montel2.. hehe

    Best Blogger Tips
  12. Ibnushukran April 19, 2011 at 7:51 AM

    @NuRuLiZzATi kHaLiD

    haha.. mai la kedai Mak Jah,cakp kt dia aku bayar.. :D

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat