8

Asmirandah ft Dude (Ost Dalam Mihrab Cinta) lyrics

Filled under : Best video




Lirik Lagu Dude Harlino & Asmirandah – Bunga-Bunga Cinta
Asmirandah:
Tak pernah terlintas di benakku
Saat pertama kita bertemu
Sesuatu yang indah tumbuh dalam gundah
Harum dan merekah
Dude:
Tulus hatimu buka mataku
Tegar jiwamu hapus raguku
Memboncah di hati harapan dan suci
Menyatukan janji
Asmirandah & Dude:
Bunga-bunga cinta indah bersemi
Diantara harap pinta padanya
Tuhan tautkanlah cinta di hati
Berpadu indah dalam mihrab cinta
Dude:
Tulus hatimu buka mataku
Tegar jiwamu hapus raguku
Memboncah di hati harapan dan suci
Menyatukan janji
Asmirandah & Dude:
Bunga-bunga cinta indah bersemi
Diantara harap pinta padanya
Tuhan tautkanlah cinta di hati
Berpadu indah dalam mihrab cinta
Asmirandah & Dude:
Tak pernah terlintas di benakku
Saat pertama kita bertemu
Sesuatu yang indah tumbuh dalam gundah
Harum dan merekah
Asmirandah & Dude:
Memboncah di hati
Harapan dan suci
Dalam mihrab cinta..

Best giler lagu ni.. hehe..
satu lagi tengok Asmirandah pakai macam 2, perhhh comel sangat.. ^_^



Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Best video

8 comments

  1. Isteri @ Ibu Yg Kiub April 12, 2011 at 6:57 PM

    Ayunya...aSmirandah...kiubsangat pakai tudung...hensem dude..saya peminat Dude

    Best Blogger Tips
  2. Ibnushukran April 13, 2011 at 12:25 AM

    @Isteri @ Ibu Yg Kiub

    lawakan dia.. p kt luar dia free hair,rugi sngt.. muka dude 2 sy perasan macam ako mustafa skit2.. haha

    Best Blogger Tips
  3. Ruqaiyah Hmy April 13, 2011 at 12:49 AM

    salam, wah..cerita mihrab cinta ni dah lama ke kluar? dulu aku jumpe novel dy je, huhu...tak sangka ada crita gak...

    Best Blogger Tips
  4. Ibnushukran April 13, 2011 at 3:33 PM

    @Ruqaiyah Hmy

    lor.. ada novel rpenya.. p cite ni aku xtengok lagi ruqaiyah.. hehe..
    nnti ada masa nk layan cite ni la kt tenet klu ada..
    p lagu cite ni mmng best gler.. :)

    Best Blogger Tips
  5. Cik Teddy April 15, 2011 at 3:12 PM

    wah..yg tu lawa,yg tu hensem..cik suke la cmni!hik3..

    Best Blogger Tips
  6. Ibnushukran April 15, 2011 at 5:01 PM

    @Cik Teddy

    lawa kan cik.. haha

    Best Blogger Tips
  7. MiSz fiFiEyQa April 15, 2011 at 5:59 PM

    macam best je lagu nie...kejap lagi nak download la..nak tengok video tu internet lmbt la pulak..huuhu

    Best Blogger Tips
  8. Ibnushukran April 15, 2011 at 9:20 PM

    @MiSz fiFiEyQa

    la yeke.. lambat sangat ek.. xpe2, download j..
    lagu mmng terbaik dr ladang dan kebun2... hehe

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat