9

Thanks! inchek Doll Ibnushukran khas dari Teratak Farah's blog

Filled under :

~ASSALAMUALAIKUM~






Ini la dia Doodle Dolly saya yang dicipta khas oleh Teratak Farah untuk saya, terima kasih banyak2.. saya pun baru tahu pasal doodle2 ni, tak pernah plak terfikir nak buat doodle ni.

Dengar cite cik Farah kita bertungkus lumus nak hasilkan sebiji macam muka saya.. sehinggakan facebook saya di hack .. cehh.. xde la.. kerana nk menghasilkan mimik muka yang hampir sama, so dia jadi stalker sambilan la, bukan sepenuh masa yer.. haha..




Sebenarnya saya tak suka kucing, tapi saya suka semua binatang.. hehe.. kucing memang saya suka, ada banyak kt umah, sebenarnya semua binatang saya suka dan memang jenis yang bukan geli dengan binatang melainkan binatang yang ganas2 la cam ular dan sebagainya..

Panjang plak entrinya, just nk ucapkan terima kasih kt cik Farah Doodle Dolly kita ni, so di kesempatan ini saya nak mempromosikan bersempena Ramadhan yang mulia ini jika ada sesiapa yang terasa nak buat, g la ke blog dia yep.. klu dia tak bz la kan.. *siap promote lg, kene belanja ni farah.. kih3*

okayla.. hampir sama jgk la doodle ngan saya sebab ada spec mata, baju melayu biru tu, p badan tak keras macam tu la, tegap sikit.. hahaha.. 


wassalam.. 

Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags:

9 comments

  1. ieda =.= August 16, 2011 at 12:24 PM

    syieda takot kuceng...hukhuk T__T

    comey doodle tu..

    Best Blogger Tips
  2. schaze zainn August 16, 2011 at 12:59 PM

    wah die pun dah ade dudel jugak xP

    Best Blogger Tips
  3. >Misz Farah..?< August 16, 2011 at 1:23 PM

    huhuhu..thanx sbb promote skali.=)
    1st, i don't know awk x suke kucen sbb pic awk ade kucen (kt fb) so i just assume je la. tak sangka pulak salah. =_='

    2nd, actually sy try buat kemeja but again, nampaknya salah lagi. malu la pulak. =_="

    3rd, nampaknya saya kne upload sekali lagi sebab macam salah upload je. jadi kechik pulak. huhu.. wait for updateddoodle batch #1. saya letak BESAR2 punye okeh?

    thanx again for promote. see, klu sy start bebel mesti pnjang. dah boleh buat entry. =_="'

    Best Blogger Tips
  4. Ibnushukran August 16, 2011 at 2:29 PM

    @mizs farah

    mmgn saya suka kucing la, sje je buat ayat pelik kt atas tu.. haha.. kan ada ckp kt umah ada bnyak kucing, hari2 mmng men ngan kucing pun..

    ada nxt doodle ke, wahh... xsabar ni.. haha

    Best Blogger Tips
  5. Ibnushukran August 16, 2011 at 2:31 PM

    @syieda_joy

    kucing comel la, seronok klu dia men cakar2.. haha.. doodle tu secomel tuan dia la.. ho3~

    Best Blogger Tips
  6. Ibnushukran August 16, 2011 at 2:33 PM

    @schaze zainn

    ada orang offer doodle, nk la buat.. nk tahu jgk rupa sy setelah didoodlekan.. haha

    Best Blogger Tips
  7. fadwa daud August 16, 2011 at 11:17 PM

    spek da ada gaya dah.. rambut goku!! hehe

    Best Blogger Tips
  8. Ibnushukran August 17, 2011 at 9:02 AM

    @fadwa daud

    spec da sama sangat kan.. haha.. tu rambut lama tu, skrang ni tak de da.. pendek da rambut..

    Best Blogger Tips
  9. fadwa daud August 17, 2011 at 11:53 AM

    @Ibnushukran owh,skarang halus~ haha

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat