18

Bayi Terbesar Dari India

Filled under : Oh Terbaik


Bayi besar ini merupakn bayi terbesar di dunia pada tahun 2007. Bayi ini dilahirkan di Rajasthan,India pada 2007 dan menjadi bayi terbesar ketika itu, tahun 2011 kita xtaw lgk.. huhu. Pada masa itu bayi ini berusia 11 tahun bulan dengan berat seberat 52.5 kg.. mak aaaiiii.. kawan ak pun lgk ringan dari ini. Dikatakan bayi ini makan sebanyak 1kg beras , 5 liter susu dan daging lembu seberat 2kg.. almaklum sajalah keadaan beliau mcmne klu mkan hari2 mcm 2.. haha. sesiapa nk ada anak seberat ini, jamulah bayi korang mcm pakcik ni wat kt anak dia.. haha.. :)

Related Posts by categories



Story by Ibnushukran

Tags: Oh Terbaik

18 comments

  1. relevan February 16, 2011 at 8:01 PM

    Papaleh besornya ..

    Best Blogger Tips
  2. Ahmad Hizwan February 16, 2011 at 8:24 PM

    besor beben0r .. hehe..

    Best Blogger Tips
  3. nur baizura February 16, 2011 at 10:07 PM

    ehh tompang tanya..
    11 tahun ke 11 bulan ek?

    Best Blogger Tips
  4. Ahmad Hizwan February 16, 2011 at 10:17 PM

    ek sory2.. 11 bulan.. jap lgk tukar yep.. hehe..

    Best Blogger Tips
  5. jfook February 17, 2011 at 6:35 PM

    wow really huge.

    Best Blogger Tips
  6. Ahmad Hizwan February 17, 2011 at 9:53 PM

    yeah... its really huge.. the biggest baby i never see b4 this..

    Best Blogger Tips
  7. moon February 18, 2011 at 1:42 AM

    mmg lahir tros bso ker o sbb parent die bg mkn mcm org beso mkn???????

    Best Blogger Tips
  8. Ahmad Hizwan February 19, 2011 at 3:16 PM

    ntohler moon.. rasanya time lahir mmng da bs0r, sbb 2 kne bgai makn smpai sekil0 beras.. 2kil0 daging .. haha..

    Best Blogger Tips
  9. ~daLucky0ne~ April 2, 2011 at 12:55 PM

    bukan ke org india xmkn dgg lembu??hurm...tetiba jd knpius...

    Best Blogger Tips
  10. Ibnushukran April 2, 2011 at 1:11 PM

    @~daLucky0ne~

    haha.. 2 yang xtaw.. dia makan daging kambing k0t.. xpun dia ni muaalaf.. hehe

    Best Blogger Tips
  11. ~daLucky0ne~ April 2, 2011 at 3:58 PM

    @Ibnushukran

    heheh...yo la 2...

    Best Blogger Tips
  12. Ibnushukran April 2, 2011 at 4:06 PM

    @~daLucky0ne~

    hehe.. ye la k0t.. nnti la tnya bapak dia npe dia bgi makn anak dia daging lembu..

    Best Blogger Tips
  13. Nizam April 15, 2011 at 3:57 PM

    wah..berat giler ni....selera makan kalah orang dewasa...

    Best Blogger Tips
  14. Ibnushukran April 15, 2011 at 5:05 PM

    @Nizam

    selera gajah.. haha

    Best Blogger Tips
  15. Kejora April 25, 2011 at 9:35 AM

    salam ibnushukran..


    ishh bahaya budak gemok macam tu...
    sepatutnya mak/ayah dia kena kawal pemakanan dia....
    eeeii...tak baikk tau cakap selera gajahh...hihihi

    terasa me...anak buah sy ade mengalami berat badan yg melampau gak...dah sama besar dgn mama dia dahh...adeihh seksa tengok dia..muka dah macam belon kembangg..:))))

    Best Blogger Tips
  16. Ibnushukran April 25, 2011 at 12:51 PM

    @Kejora

    haha.. muka da mcam belon kembang,lgk kesian dia.. hehe
    p xpe,tembam2 comel apa.. :D

    Best Blogger Tips
  17. KotakHitam May 7, 2011 at 9:42 AM

    mak ai..
    terlobih makan ko apo nie....

    Best Blogger Tips
  18. Ibnushukran May 7, 2011 at 10:19 AM

    @KotakHitam

    ni bukan terlebih makan.. yng ni kurang makan vitamin je.. hehe

    Best Blogger Tips

Leave a reply

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Menarik

Waktu Solat